Hop til indhold

Buuhuuu, det gør ondt at skifte tænder...


* Laila *
 Share

Recommended Posts

..... mener Chinook i hvertfald :megaked:

 

Han er i hvertfald ret sølle - piver og kan næsten ikke spise sit tørfoder.

Men det er nu ingen problem at spise hårde godbidder :blink:

Chinook er nu ca 3 1/2 mdr og jeg synes det er tidligt at begynde at smide bisserne allerede :shock:

 

Hvornår begyndte jeres hunde at smide tænderne?

Og er det normalt at han er ret sløv i forbindelse med tandskifte? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Kan ikke huske hvornår det skete, men ja de kan godt blive lidt sløve :ae:

 

Man kan gøre lidt for dem: bløde foderet op, købe flere bamser, evt putte en bamse i fryseren og "servere" den helt kold, hmm hvad var der mere? :hmm: Åh jo, pylre lidt om dem :mrgreen:

 

Kan godbidder sammenlignes med foder? Inhalerer de ikke bare godbidder uden at smage på dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bakker

Kan godbidder sammenlignes med foder? Inhalerer de ikke bare godbidder uden at smage på dem?

 

Gør de ikke også det med foder? :???: min gør!

 

Min tabte sin første tand den dag hun blev fire måneder, og var ikke specielt påvirket af det. Men det tror jeg skifter meget fra hund til hund, jeg har i hvert fald tidligere haft hunde der blev lidt sløve og pjevsede når de tabte tænder.

 

Og hvis vapsen ikke gider frosne bamser til at køle gummerne lidt, så kan et frossent kødben måske være noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke huske hvornår det skete, men ja de kan godt blive lidt sløve :ae:

 

Man kan gøre lidt for dem: bløde foderet op, købe flere bamser, evt putte en bamse i fryseren og "servere" den helt kold, hmm hvad var der mere? :hmm: Åh jo, pylre lidt om dem :mrgreen:

 

Kan godbidder sammenlignes med foder? Inhalerer de ikke bare godbidder uden at smage på dem?

 

Bamse i fryseren - så bliver kæresten jo for alvor overbevidst om at jeg er rablende skør :blink: Men hva', det kan vist ikke blive meget værre :engel:

 

Vi har nogle store hundekiks af den slags der ikke kan inhaleres, der skal tygges og gumles og de ryger ned med største velbehag. Ærgeligt at der ikke er helt så meget næring i dem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør de ikke også det med foder? :???: min gør!

 

Min tabte sin første tand den dag hun blev fire måneder, og var ikke specielt påvirket af det. Men det tror jeg skifter meget fra hund til hund, jeg har i hvert fald tidligere haft hunde der blev lidt sløve og pjevsede når de tabte tænder.

 

Og hvis vapsen ikke gider frosne bamser til at køle gummerne lidt, så kan et frossent kødben måske være noget?

 

Godt, jeg tager det stille og roligt med sløvheden og nyder den lidt :blink:

 

Frossent kødben tør jeg ikke rigtig, fordi han har sart mave lige nu og frossen kong med fyld er prøvet og afvist :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noorh bette Chinook dog :ae:

 

 

Hmmm..frossen gulerod ?

 

Ellers kan man købe de der massive bløde gummi ting til hunde i et utal af forskellige former og farver, Buster havde fx. en der lignede en syv-stjerne (det der old-våben) og så havde den en klokke inden i. Den hoppede skævt og uberegnelig, bimlede og bamlede med klokken inde i og så kunne han gumle lige så tosset han ville på den uden at den kunne bides i stykker :banan:

 

Jeg købte dem i de alm. fødevarebutikker, jeg mener at mærket var Chrisco :

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...