Hop til indhold

Ubrugt line fra Hunter


Audrey
 Share

Recommended Posts

Jeg håber, at der er en af jer, som kan hjælpe mig. Jeg bestilte en Hunter dressurline fra MyPets. Den var bordeaux med refleks og kostede 200 kr. Bredden var 1,5 cm. Jeg troede faktisk, at jeg havde bestilt den i sort...

Nu har jeg så fået en forkert line. Den er fra Hunter og er 1,5 cm, men den er lilla, og der står, at den koster 140 kr. Jeg ringede og snakkede med butikken. Det var åbenbart utrolig svært at forklare, hvorfor der var en prisforskel på 60 kr. når den eneste forskel skulle være farven... Anyway, så skulle jeg sende linen tilbage, og så ville hun sende den sorte til 200 kr. til mig. Mit problem er bare, at hun vil have, at jeg skal betale for at sende linen retur, samt halvdelen af forsendelsen for den nye line, fordi jeg gerne vil ændre bredden på linen. Det synes jeg ikke er helt fair, og jeg synes endnu mindre, at jeg har råd til at betale SÅ mange penge for transport af udstyr.

 

Så nu vil jeg høre, om der er en af jer, som måske ville købe denne line af mig. Den er jo totalt ubrugt og det er en pæn farve, og I slipper for at betale for forsendelse (hvis I bor i nærheden af mig). Så kan jeg bede MyPets om, at få de 60 kr. tilbage, som jeg har betalt for meget, og så købe en anden line et andet sted.

 

 

Please! Be-be! HJÆÆÆÆÆLP!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg tænkte, at det ville være lidt nemmere at få "fuld pris" for den herinde.. :genert:

 

Hvis du skriver den er helt ny, kan du sikkert sælge den til prisen -50 kroner eller sådan noget, ved ikke om det er mere end transporten :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...