Hop til indhold

Hejsa :)


Gæst Zivah
 Share

Recommended Posts

Gæst Zivah

Hejsa ..

 

Jeg er ret ny på HF og fandt det ved en tilfældighed, selvom jeg faktisk ikke lige kan huske i hvilken forbindelse.

 

Jeg er 21 år og skal til at færdiggøre min HG

- Jeg bor pt hos min kæreste.

 

Hos mine forældre har vi 2 hunde, men de er nok mere mine forældres end mine, selvom det dog er meningen jeg gerne vil have en hvalp fra mine forældres tæve.

 

Jeg elsker hunde, og havde fra jeg var 12 til 19 år, min helt egen hund, en shetland sheepdog ved navn Mickey, han er desværre død nu, og lige pt ved jeg også at jeg ikke skal have en hund da jeg har nogle problemer i mit liv jeg gerne vil have styr på først, da det ikke skal gå udover min øjesten <3

 

Men jeg glæder mig meget til at få min egen hund igen, da det var den bedste oplevelse i mit liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til... :vinken:

 

Jeg vil sige det er meget fornuftigt af dig ikke at få en hund bare ofrdi du gerne vil have en her og nu, har oplevet alt for mange der har anskaffet sig hunde og derefter måtte af med dem igen fordi betingelserne i deres liv slet ikke var til sådan et lille væsen... :damn:

 

Men håber du får klaret det du nu engang skal og ønsker dig held og lykke, så kan du trøste dig med dine forældres hunde indtil da. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til... :vinken:

 

Jeg vil sige det er meget fornuftigt af dig ikke at få en hund bare ofrdi du gerne vil have en her og nu, har oplevet alt for mange der har anskaffet sig hunde og derefter måtte af med dem igen fordi betingelserne i deres liv slet ikke var til sådan et lille væsen... :damn:

 

Men håber du får klaret det du nu engang skal og ønsker dig held og lykke, så kan du trøste dig med dine forældres hunde indtil da. :mrgreen:

 

Jamen lige præcis, jeg VED hvad man går ind til når man får en hund, og jeg VED hvor hurtigt og meget jeg knytter mig til den, og det er derfor jeg vil være sikker på jeg kan beholde den hele dens liv <3

 

- Jeg har lige overværet min bedste veninde aflive hendes hund, fordi hun ikke kunne beholde den, og da det var en muskelhund må hun jo ikk sælge den videre, så hun var nød til at aflive ham, fordi hun ikke har råd til at leje en bolig hvor han må være i. Boliger som der i forvejen er MEGA sværer og finde medmindre du køber dit eget hus nu om dage :/

 

Men jo, jeg vil være 110% på at når jeg får en hund igen, så kan jeg beholde den evigt, også derfor jeg ikke vil have en muskelhund, det er desværre alt for svært at finde en bolig hvor du må have den slags hund idag, og det problem har jeg ikke lyst til at løbe ind i ;)

 

- Lidt ansvarsbevidst har man vel lov at være som 21årig :b

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...