Hop til indhold

Grenå ...


Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Ja vejret her i weekenden bliver da stabilt... og varmt :shock:

 

Godt at det ikke er et agilitystævne eller et væddeløb i skal deltage i :lol:

 

Jeg skal nok krydse fingre for jer begge og sende et par positive tanker til de 4-benede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmmmen - det gik jo egentlig supergodt ... mildest talt :D

 

Fredag bed Bella jo dommeren og fik "kun" lovende ... JA hun skulle ha været disket ... men hun er hvalp og fik måske af den grund længere snor ... Kritikken er superflot og lyder som følgende:

 

6 mdr. gl. tæve med god pels, ganske lille hoved, en lille temperamentsufld dame. velplacerede ører, god halslinie, markeret manke, en aning rund over lændeparti, gode vinkler fortil, velformet bryst, godt bagparti (antar at det stadig er hunden der er tale om :P) blank pels, bevæger sig ganske hvalpet og behøver mere træning.
og så en lyseblåt bånd til at følges med kritikken :)

 

Lørdag gik det noget bedre ... dommeren blev i hvert fald ikke bidt at Bella ... vi fik et fint lyserødt bånd og en "Særdeles lovende" ... den lidt kedelige kritik lyder som følger:

 

good head propotions, good body shape, showed well for a novice handler, owner needs more training for table work
... dejligt med kritik af handlingen - så vidste jeg jo, hvad jeg skulle bruge resten af lørdagen på ;D

Vi var eneste tævehvalp og blev derfor bedste tævehvalp - men tabte til hannen om at blive bedste hvalp i racen

 

 

Søndag var den dag der gik allerbedst - resultatmæssigt gik det præcist som lørdag - men alligevel gik det bedre ... kritiken lød som følger:

 

Finer porporsioned female - good head and expression - well angulated in front - topline a little soft at the moment - moves true behind and good in front - showes good reach and drive - topline needs to settle in movement
... Alt i alt nogle dejlige dage i godt selskab ... Bella er showhund for alle pengene ... Tullen syntes det var noget overvældende og ville måske gerne ha været det hele for uden - selvom hun faktisk så ud til at nyde det lidt i dag ... jeg tror måske hun vænner sig til det og lærer at "li'" det, hvis hun bliver ved med at komme med ... og lige nu har jeg to hunde der er splattet godt og grundigt ud herhjemme ...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Super flotte kommentarer :-D

 

Og mht håndteringen, så er det jo altid dejligt, at man har noget at træne :mrgreen:

 

Håber ikke Bella fik sat tænderne for godt i dommeren :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flotte kommentarer :-D

 

Og mht håndteringen, så er det jo altid dejligt, at man har noget at træne :mrgreen:

 

Håber ikke Bella fik sat tænderne for godt i dommeren :shock:

 

Der var blod at se :-X

 

Og ja - jeg mener det dælme - for mig giver det rigtig meget at få kritik på min handling ... jeg mener hunden er jo super ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...