Hop til indhold

Hjælp til hundegård

Gæst Matilie
 Share

Recommended Posts

Gæst Matilie

Halløj

Ved godt at dette emne har været oppe at vende rigtig mange gange, men nu prøver vi lige en gang til for min skyld :vedikke:

Jeg har lige idag købt 7 stk byggeplads hegn der er 3 meter lange og 1.80 høje.

Jeg vil gerne høre om mine to hunde (1 stk lab og 1 stk springer) har plads nok hvis jeg deler gården på midten. Dette er et ønske da min lab er hanhund og min springer er tæve. Dvs. at de hver får 3x3 meter at være på. Det er ikke meningen at de skal være derinde altid, de skal kun være der når de er alene hjemme, da min springertøs har lidt svært ved det. Det er måske i gennemsnit et par timer om dagen. Det skal siges at hun er vokset op i hundegård og at jeg først købte hende da hun var næsten 8 mdr. Hun er nu 1 år og 1 mdr.

Der vil selvfølgelig være adgang til et lækkert isoleret hundehus og jeg regner med at jeg smider presenning på halvdelen at gården, så de har et sted at søge ly og skygge.

Jeg kunne også godt tænke mig at se billeder af jeres hundegårdsløsning og selvfølgelig er det mest interessant hvis den er lavet af byggepladshegn. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Hejsa jo jeg vil sige at den er store nok denbliver jo lige omkring 9 kvm og hvis det ikke er er helle dage vil jeg mene at det godt kan gå.

Mine 2 hunde har ikke større areal at gå på i deres løbegård.

Link til indlæg
Del på andre sites