Gæst mk101 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Øvelse 40: Fristende ottetal Øvelse 41: Send over spring Øvelse 42: STOP - 90° højre om - STOP Øvelse 43: STOP - 90° venstre om - STOP Øvelse 44: STOP - Bliv - højre 1 skridt - Plads Øvelse 45: STOP - Højre omkring Øvelse 46: STOP - Venstre omkring - STOP Øvelse 47: STOP - 180° højre omkring - STOPP Øvelse 48: STOP - 180° venstre omkring - STOP Øvelse 49: STOP - 1 skridt til højre Øvelse 50: STOP - Sit foran - Højre rundt til Plads Øvelse 51: STOP - Sit foran - Venstre rundt til Plads Øvelse 52: STOP - Dæk - Sit Øvelse 53: STOP - Stå, gå rundt om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Da nettet derhejmme ikke virker optimalt før fredag hvor tdc kommer så kan jeg starte med at vise en gammel film af Koda da vi ikke havde øvet rally længe tror han var igang med begynder klassen men her er det træning uden snor og vidst flest øvede skilte... Kan bruge de næste par dage til at filme nogle øvelser så jeg er klar til at spamme på fredag Men her er filmen hvis nogle har spørgsmål til en bestemt øvelse i filmen så skal jeg prøve svare selvom det er en gammel film hvor koda var knægt [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 (rettet) Her er skilt nr 44: Sårn her måske? [media] [/media] Hmm hvordan får man billede frem af videoen? Redigeret Juni 29, 2011 af JeanetteH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Her er skilt nr 44: Hmm hvordan får man billede frem af videoen? Du vælger det lange link under valgmuligheder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Her er skilt nr 44: Hmm hvordan får man billede frem af videoen? Det ser rigtig godt ud - fin kontakt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Det ser rigtig godt ud - fin kontakt Taark, hun var lidt belastet af varmen i dag (vil ihvertfald tro, at det er varmen..), så vi trænede ikke så længe.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Her er en film hvor Koda udføre øvede skiltene weee dejligt med net igen det ikke til at følge med HF over mobilen nu har jeg en masse jeg skal ha læst op på [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Her er en film hvor Koda udføre øvede skiltene weee dejligt med net igen det ikke til at følge med HF over mobilen nu har jeg en masse jeg skal ha læst op på [media] [/media] Liva drømmer om at blive lige så dygtig som Koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Her er en film hvor Koda udføre øvede skiltene Suveræn instruktionsvideo Fristende 8 - skal det være på så lidt plads? Hunden tramper jo nærmest i madskålene? Havde håbet på lidt mere afstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Dygtige Koda:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 dygtige Linda:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 dygtige Linda:) Ja oss dygtige Linda da:-D:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Ja, rigtig god instruktionsvideo :5up: I er bare døøøgtige begge to :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Liva drømmer om at blive lige så dygtig som Koda tak og i skal nok gi os konkurrence Suveræn instruktionsvideo Fristende 8 - skal det være på så lidt plads? Hunden tramper jo nærmest i madskålene? Havde håbet på lidt mere afstand nej slet ikke der er mere plads hehe jeg havde bare sat dem op der og skulle lige have kæresten til at filme det så ja der lidt mere bagbartkontrol end selvkontrol over den øvelse jeg viser hihi mon ikke der kommer en af de andre på banen med denne øvelse vist på film også Dygtige Koda:lun: tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts