Hop til indhold

Endelig letter Tacco ben :-)


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Efter 15 måneders træning er Tacco endelig begyndt at lette ben ;-) Egentlig burde det være Jannik der lavede indlæget for han er kæmpe stolt og roser ham helt vildt når han gør det. I dag talte vi 7 gange på de 45 minutter vi var ude og kun en enkelt tøse tisning ;-)

Jannik ville have taget billeder men det er ikke nemt når man også skal rose og stoppe godbidder i tacco samtidig og jeg lå næsten nede på jorden og trillede rundt af grin, for det er et rimelig komisk syn at se en 30 år mand med tatoveringer rose sin hund for at stå op og tisse :-D:-D:mrgreen::-P

 

I får lige lidt billeder fra i dag, han er rigtig ved at være færdig bygget nu selv om jeg stadig synes han er noget rundrygget :-)

 

Jeg har en lille bitte video af tacco men kan nogen fortælle mig om jeg kan lægge det herind? kan det oploades på samme måde som billederne? Det skal skæres ud i pap for jeg er rimelig pc-fatte-svag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Tillykke med 'barnet' :blink:

 

Jeg går og håber på, at Joey aldrig begynder at lette ben, men det er der vist ingen chance for :roll::mrgreen:

 

Sagen er at jeg har masser af dejlige krydderurter og de indbyder åbenbart til 'letten ben' af gæstende hanhunde - Zacho har sit eget personlige tissested som foretrukne, uden for urtebedet (måske han er ræd for, at jeg kunne finde på at hælde nogle af krydderurterne i hans foder :lol:), men det er jo ikke sikkert at Joey udvikler den samme pli :engel:

 

Nå man hurra for de tørrede krydderurter på bøtte i fald, at jeg får endnu en 'tissetrold' :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Det var da godt så er manden i huset sikkert glad og stolt;-)

 

Har Jannik tatoveringer:shock: Altså min hund må ikke lege med hunde hvis menneske far har tatoveringer, så er Jannik jo rocker eller det der er værre:blink::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med 'barnet' :blink:

 

Jeg går og håber på, at Joey aldrig begynder at lette ben, men det er der vist ingen chance for :roll::mrgreen:

 

Sagen er at jeg har masser af dejlige krydderurter og de indbyder åbenbart til 'letten ben' af gæstende hanhunde - Zacho har sit eget personlige tissested som foretrukne, uden for urtebedet (måske han er ræd for, at jeg kunne finde på at hælde nogle af krydderurterne i hans foder :lol:), men det er jo ikke sikkert at Joey udvikler den samme pli :engel:

 

Nå man hurra for de tørrede krydderurter på bøtte i fald, at jeg får endnu en 'tissetrold' :mrgreen:

 

Det har også passet mig fint at Tacco bare har tøsetisset også var det det. Så kunne vi gå videre og lave alt muligt andet spændende. Nu skal han stoppe hele tiden for at markere. Men manden er glad og det er jo også fint :-D

Jeg krydser fingre for af Joey får lige så meget pli som Zacho :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da godt så er manden i huset sikkert glad og stolt;-)

 

Har Jannik tatoveringer:shock: Altså min hund må ikke lege med hunde hvis menneske far har tatoveringer, så er Jannik jo rocker eller det der er værre:blink::lol::lol::lol:

 

 

Ja han kan næsten ikke få armene ned :-D

 

Jep jeg kan vise dig nogle rigtig skræmmende billeder af jannik med muskler og tatoveringer og alt muligt. Så bare pas på. Hvis din kamphund bider min lille pletøgle så er det Jannik jeg sender over og æde Lexus, med hud og hår :-D:mrgreen::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zantie

Tillykke...Så er Tacco jo ved at være en voksen dreng:-D

 

Hvor er han bare god på billederne:5up:

 

Ja det tager laaang tid at gå et par meter, for man skal jo lige markere at man har været her. Tro mig det kender jeg alt til med klumpen:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zantie

Jep jeg kan vise dig nogle rigtig skræmmende billeder af jannik med muskler og tatoveringer og alt muligt. Så bare pas på. Hvis din kamphund bider min lille pletøgle så er det Jannik jeg sender over og æde Lexus, med hud og hår :-D:mrgreen::-P

 

hmmm.....Jeg synes nu mere at det er pletøglen der bider kamphunde:mrgreen:

Han er lidt hårløs nogle steder, når de har leget:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Åh der er ikke noget som første gang ens hund letter ben, man er bare så pavestolt. :mrgreen:

 

Tillykke med den store dreng. :klovn:

 

Nu må Jannik ikke blive skuffet, hvis Tacco ikke letter ben hver gang vel.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm.....Jeg synes nu mere at det er pletøglen der bider kamphunde:mrgreen:

Han er lidt hårløs nogle steder, når de har leget:lol::lol:

 

 

:(:( jeg ved godt Tacco ikke altid er særlig sød ved Lexus :oops::oops:

Faktisk er han temmelig meget en bisse, den møghund. Heldigvis er frank god til at se når det bliver for meget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi to, jeg ville da gerne kunne lærer aslan at lette ben :-D

 

STOOORRR DRENG SÅ STOR.

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man træner en hund i at lette ben ???? :lol::lol:

 

 

Jamen det gør man jo så ved at rose rigtig meget og give godbidder når han letter ben og bare ignorere når han tøse tisser. det er meget vigtigt at være konsekvent og rose hver gang og rose rigtig meget :-D:mrgreen::-D

 

Altså det siger jannik som aldrig har læst en hunde-bog i hele sit liv :-) Men noget af det jeg har sagt må jo have feset ind for han bruger jo den teknik vi plejer i hverdagen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Jamen det gør man jo så ved at rose rigtig meget og give godbidder når han letter ben og bare ignorere når han tøse tisser. det er meget vigtigt at være konsekvent og rose hver gang og rose rigtig meget :-D:mrgreen::-D

 

Altså det siger jannik som aldrig har læst en hunde-bog i hele sit liv :-) Men noget af det jeg har sagt må jo have feset ind for han bruger jo den teknik vi plejer i hverdagen :-D

 

 

:hmm:gad vide om den går den anden vej rundt. Mine tæver letter ben, og det kunne være rart, hvis de ikke gjorde. Så er det ikke så bøvlet at have dem med forbi butikker, der har en masse skrammel ude på gaden:mrgreen:

 

Nanna tissede(markerede) engang i en dyrehandel, i en kasse med hundekiks som var på en reol:oops: Jeg plejer ellers nok at holde øje, men nogle gange glipper det lige:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:gad vide om den går den anden vej rundt. Mine tæver letter ben, og det kunne være rart, hvis de ikke gjorde. Så er det ikke så bøvlet at have dem med forbi butikker, der har en masse skrammel ude på gaden:mrgreen:

 

Nanna tissede(markerede) engang i en dyrehandel, i en kasse med hundekiks som var på en reol:oops: Jeg plejer ellers nok at holde øje, men nogle gange glipper det lige:engel:

 

 

Ups :-D Det blev nanna garanteret ikke særlig populær på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Ups :-D Det blev nanna garanteret ikke særlig populær på :-)

Dyrehandleren sagde bare, at hun nok ikke var den første hund den dag:mrgreen: Så husk aldrig at købe noget der har ligget i hundehøjde:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zantie
:(:( jeg ved godt Tacco ikke altid er særlig sød ved Lexus :oops::oops:

Faktisk er han temmelig meget en bisse, den møghund. Heldigvis er frank god til at se når det bliver for meget :5up:

 

Tror nu ikke at Lexus ser sådan på det, han synes bare at han er en dejlig legekammerat:mrgreen:

 

Og jeg er nu ikke bekymret når de leger, for de har det bare så fedt sammen:klap:

Lexus er nu heller ikke helt fair altid:oops: Han laver jo bodyslamm på den lille pletøgle, så han giver et lille piv.

 

Så jeg tror nu at de er lige gode om det:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...