Hop til indhold

Åh min hvalp altså...


Audrey
 Share

Recommended Posts

Hun har ellers sørget for, at natten ikke blev kedelig.

Kl. 2.51 vågnede jeg ved, at hun peb. Jeg kom i tøjet, og så var det ned på græsset, hvor hun både det ene og det andet. Vi gik op igen, og var i seng omkring kl. 3.

Kl. 5.50 vågnede jeg igen ved, at Audrey var urolig og utålmodig. Jeg stod modvilligt op igen, tog tøj på (igen), og vi gik ned. Hun skulle bare tisse i denne omgang. Da hun var færdig, lagde hun sig og hyggetyggede i noget ukrudt, som hun havde fundet, men det ville moderen ikke være med til, og begyndte at gå. Hun kom styrtende lidt efter, men med sin legekammerat Jackie lige i hælene. Hun var ude og gå morgentur med sin far. Så måtte vi jo blive nede, så rødderne kunne lege lidt. Jeg var ret groggy og havde hverken briller eller linser på, så det var lidt svært at stille skarpt.

 

Men hvalpen hyggede sig! :engel:

 

Hun plejer jo, at sove igennem, men hun har fået en urinvejsinfektion, så jeg tror måske, at det kan være derfor hun ville ud. Hun har ellers brugt tæppet i stuen de gange, hvor hun har følt at hun skulle tisse, og der ikke er kommet noget, så når hun siger til, er det jo bare ud af vagten.

 

Jeg er godt nok træt nu! Hvalpen ligger og sover i sofaen... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er rigtig fint. Men hårdt når man så hurtigt har vænnet sig til, at hunni har samme store sovehjerte som moar.. :blink:

 

Når man tænker på, hvor let jeg er sluppet mht. nætterne, så kan der godt lige være plads til lidt natteroderi, og især når hun nu har den urinvejsinfektion (mener lægen at det er). Vi skulle alligevel også have rykket vores rytme lidt, så nu skal jeg bare holde mig vågen hele dagen, og så tidligt i seng.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...