Gæst Coda Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 At vi skal hente vores lille pelsklump... :banan: Lørdag går turen til Jylland, og selv om jeg glæder mig helt vildt så er jeg også begyndt at blive meget nervøs. Gad vide om jeg nu har forberedt det hele godt nok... Jeg har købt ind i store mængder, foder, skåle, tæpper, halsbånd, line, sele, hundetegn, rodalon, legetøj i massevis, godbider, ja you name it!! Jeg har bestilt vaccination, han er allerede chippet, jeg har booket hvalpetrænning, taget ferie, hvalpesikret haven og huset, læst et utal af bøger... Jeg er klar, og alligevel er jeg sikker på jeg har glemt en masse! Nogen gode råd i ville ønske i havde fået inden i fik jeres første guldklump? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ingen råd herfra tror jeg - bare glæd dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts