Gæst Enequist Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hej.. Jeg vil høre om der er nogen af jer der kender nogle gode kenneler, som opdrætter mopser. For nu var kæresten og jeg lidt uheldige sidste år, hvor vi mistede vores lille mopse hvalp, så nu vil vi have en ordentlig hund med rigtig god stamtavle.. så håber I kan hjælpe os, vi ønsker nemlig en hund til Juni 2009.. Hilsen Nathalié v:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2008 Puha, jeg har ikke den store forstand på mopser, men prøv at tjekke denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/2243-mops-hvalp-soges.html#post58654 Der er et par gode råd Og velkommen til forresten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zantie Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 velkommen til:-) hvad med dansk kennel klub?? Håber i finder jer en god opdrætter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Gå ind på www.hundeweb.dk og find opdrættervejviseren for Mops. Held og lykke med projekt hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 4, 2008 Rapporter Share Besvaret August 4, 2008 Velkommen til Jeg vil også anbefale www.hundeweb.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts