Gæst Coda Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg skal lige have de sidste ting på plads inden vi skal hente vores Coda, og jeg er ved at gå lidt i panik. Jeg mangler nemlig et sikkerhedsgitter til vores trappe, min kæreste havde enlig sagt at han ville bygge et, men nu trækker han lidt i land. Problemet er nemlig at vores trappe er 120 cm for over og 80 cm for neden. Det eneste jeg har kunne finde i den rette størrelse, altså 120 cm koster 1300 kr hvilket jeg syntes er rigtig mange penge at bruge når vi inden længe flytter i et et-plans hus. Jeg har kigget på nedentående, men der er stadig 12 cm for lidt og jeg tænker at 12 cm er nok for en hvalp at undvige. Flex 3 gitter Er der nogen af jer der her nogen foreslag?? Alt input modtages med kyshånd... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Har du været en tur forbi Babysam (eller andre børnudstyrsbutikker)? Jeg var forbi i går og købe et gitter, og pigen nævnte, at de faktisk sælger flere gitre til hvalpe end til børn Jysk har også, men det er vist mest standard-størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Har kigget på ebay tyskland... Kunde finde en, som også sendes til Danmark. Men jeg ved jo ikke, om du er medlem af ebay:hmm: Den koster ca. 500,- kr. inkl. forsendelse. Har da helt glemt: Den kan indstilles fra 74 til 126 cm... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Har kigget på ebay tyskland... Kunde finde en, som også sendes til Danmark. Men jeg ved jo ikke, om du er medlem af ebay:hmm: Den koster ca. 500,- kr. inkl. forsendelse. Har da helt glemt: Den kan indstilles fra 74 til 126 cm... Det er jeg ikke, men det kan jeg vel hurtigt blive?? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Har du været en tur forbi Babysam (eller andre børnudstyrsbutikker)? Jeg var forbi i går og købe et gitter, og pigen nævnte, at de faktisk sælger flere gitre til hvalpe end til børn Jysk har også, men det er vist mest standard-størrelse Ja det har jeg, det er netop dem der koster 1300 kr hvis man skal have dem i større størrelser en 86 cm standard. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Det er jeg ikke, men det kan jeg vel hurtigt blive?? :slem: Hehe... Hvis du indtaster 350436897908 på ebay.de i feltet helt til venstre, der hvor cursor´en blinker, kan du se gitteren... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts