Gæst Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Fandt lige det her digt i en bog, som jeg lige har købt (the Bulldog Bible). Det er bare så fint, synes jeg The Bulldog – So Proud The bulldog, so proud with his perfect stance Quite often won’t give you a second glance His face, it’s been said, did collide with a wall But that is his beauty, those good looks and all His snuffling noises let you know that he’s coming As he saunters along, dragging big paws a plodding He’ll come if he wants to, and won’t if he don’t But has love for you all and a silky soft coat Would let burglars in, as a guard dog don’t bother But he loves cuddles and fuss and at tea time will hover He’s mischievous, stubborn and behaves like a clown But there’s a very clever dog underneath that frown He’s clumsy, he’s heavy – has absolutely no manners He’s lazy but loyal, not one of life’s runners He blunders through life and at times is quite silly But if want a best friend, choose the Great British Bully Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Det er et rigtig godt digt som beskriver dem godt synes jeg.. :-D Tak for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Helt fantastisk digt...det beskriver dem rigtig godt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Det er et rigtig godt digt som beskriver dem godt synes jeg.. :-D Tak for det Helt fantastisk digt...det beskriver dem rigtig godt:lun: Ja, jeg synes også, det er så fint. Jeg blev næsten helt rørt, da jeg læste det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sskriver Besvaret December 23, 2011 Rapporter Share Besvaret December 23, 2011 Så sandt så sandt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts