Hop til indhold

Hundevenner paa Oesterbro soeges


Gæst chilicharlie
 Share

Recommended Posts

Gæst chilicharlie

Jeg har to dejlige mopseblandinger, der savner nogle faste hundevenner at gaa tur og lege med.

Vi bor paa Nyboder, saa det er taet paa baade Oesteranlaeg, Kastellet og Kongens Have.

Vi haaber paa nogle hunde i samme stoerrelsesorden som vi kan moedes med en gang i ugen eller mere. Maaske nogle man kan aftale weekendudflugter med.

Haaber her er nogen der har interesse i det.

 

Hilsen Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alaia

Hej Line

 

Jeg har en chihuahua og bor pt. i holte, men leder efter lejlighed inde i byen. Så jeg tænkte på, at vi kunne mødes lidt engang imellem som det nu passer nu, og når jeg så flytter kan vi måske lave noget mere fast, hvad siger du til det?

 

Har desuden flere veninder med chihuahua'er som måske vil med:)

 

Vh. Lin og Alaia

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chilicharlie

Hey Lin & Alaia

Det lyder rigtig dejligt. Jeg er i USA lige for tiden på ferie og er hjemme d 18 juli igen. Du får lige mit nummer (30310373) og så kan du bare give lyd derefter, når det passer ind.

Ser frem til at mødes med jer ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst chilicharlie

Hey hey

Beklager meget at jeg ikke har svaret. Vi er lige kommet hjem fra ferie. Ja vi er stadig meget interesserede. Hvad siger I til en morgen tur imorgen kl 07.00? Vi går ovre på kastellet.

Hverdagen er lidt kaotisk for tiden, men håber du har tålmodighed med os.

Håber I har det godt.

Mvh Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu bor jeg jo stadig i Holte, så har ikke lige mulighed for de tidlige ture.

Har du andre forslag?

Jeg starter studie på tirsdag, så jeg får også lige en presset periode hvor jeg ikke kan så meget desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chilicharlie

Åh det kan jeg godt se. Jamen så bliver det desværre lidt svært for mig lige nu. Især fordi jeg skal til Esbjerg i weekenden. Men du må lige sige til, når du er startet på studie og har overblik over hvornår det ville kunne lade sig gøre ;)

 

Hvornår har du planer om at flytte herind ad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...