Hop til indhold

Mudder-dramaet!


potil
 Share

Recommended Posts

Vi har lige været på kæmpe turne her i området :banan:

 

Først skulle vi ind og fylde benzin på Violetta knastaksel - og i Brugsen efter melon...

Så kørte vi til Ejstrup strand, men altså flipsedyret gider jo ikke vand, så vi kørte videre til Fosdalen :banan::klap::hjerte::vuf:

 

flipsedyret var i en lykkerus :vuf::banan:

vi gik og gik og gik.... lige pludselig vendte Flipsedyret om :vedikke::stupid: jojo, han havde fået færten af noget spændende så fulgte ham troligt... Han gik snusende udenfor stien og stod nede ved kanten af det vandløb der løber ned igennem Fosdalen, han fintænkte så knagede og endelig vupti, hoppede han over på den anden bred hvor han gik snuse-amok, da han havde snuset sig frem til at der altså ikke var noget så ville han jo tilbage til mig..............

.................. MEN nu var bredden jo høj og mudret :shock::shock::shock::shock::shock::shock::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Det lille evnesvage Flipsedyr panikkede totalt og midt i panikken vimsede han rundt om et træ :stupid::stupid::stupid::stupid:

Nåhr men så stod vi jo der i hver vores ende af en totalt udstrakt flexline også var det min tur til at brillere :oops::mrgreen:

Jeg besluttede at kaste håndtaget over på den anden side også kalde på den lille evnesvage, så jeg kastede den så langt jeg kunne og den landede lige midt i et væltet træ og SAD FAST!!!

 

Så måtte jeg jo forcere mudder og vandløb for at redde det lille dyr :stupid::mrgreen:

 

da vi var kommet i sikkerhed fra al mudderet og vandet kunne Flipsedyret ånde lettet op og lignede en der sagde "Hårh, jeg er bare så go' hva'?!" :bigsmile:

mine fødder druknede i mudderet, heldigvis havde jeg de gamle fivefingers på :engel::mrgreen:

 

endelig nede ved bilen igen også nægtede han pure at hoppe ind :vedikke: han skulle åbenbart lige spise 3 livsreddende græsstrå også ville gerne ind i bilen... :mrgreen:

 

vi kørte en omvej hjem for hyggens skyld og nu ligger den lille dramadronning og bobler :mrgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...