Hop til indhold

p-piller


Gæst Rollo&Gala
 Share

Recommended Posts

hvornår skal den begynde at hav p-piller d ??:oops:

 

Man kan få p-sprøjter der virker på tilsvarende måde. Det er dog ikke den bedste løsning, da der er en del bivirkninger ved dem.

 

Hvis I ikke skal have hvalpe på hende så få hende steriliseret når hun får den rette alder til det.

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Man kan nu godt få p-piller til hunde, men det er ikke så brugt pga de mange bivirkninger, man mener sågar at det kan være kræftfremkaldene, hvis man bruger det for ofte. P-sprøjten er nu heller ikke noget vidundermiddel, da dette også har en del bivirkninger, som stjernetosse også skriver.

 

Mit råd vil være at tage en snak med dyrlægen, så I får (forhåbentligt) den bedste og rigtige behandling, hvadenten det er hormonbehandling eller sterilisering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan nu godt få p-piller til hunde, men det er ikke så brugt pga de mange bivirkninger, man mener sågar at det kan være kræftfremkaldene, hvis man bruger det for ofte. P-sprøjten er nu heller ikke noget vidundermiddel, da dette også har en del bivirkninger, som stjernetosse også skriver.

 

Mit råd vil være at tage en snak med dyrlægen, så I får (forhåbentligt) den bedste og rigtige behandling, hvadenten det er hormonbehandling eller sterilisering.

 

Ja det fandt jeg ud af her til morgen efter en søgning :oops: Men de bruges som regel kun til at udsætte løbetiden en smule...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja det fandt jeg ud af her til morgen efter en søgning :oops: Men de bruges som regel kun til at udsætte løbetiden en smule...

Ja og så vidt jeg har forstået, så vil dyrlægerne til at gå væk fra det pga bivirkningerne. Lucky fik netop hormonbehandling i pilleform, da han skulle have en kemisk kastration, derfor vidste jeg at man godt kunne få dem ;-)

 

Vi fik også kun piller til meget kort periode (jeg mener det var en 15-20 dage), fordi dyrlægen helst ikke anbefaler dem, og vi fik dem kun fordi jeg insisterede, ellers han han fået en sprøjte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...