Gæst jepsen Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Jeg skal skifte forsikring på hunden. Den jeg har nu, dækker kun det basale og jeg vil virkelig gerne være forberedt på "det værste". Jeg har fundet Juno. Men jeg kender INGEN, der har det forsikringsselskab (underafdeling af IF) Nogen her der kender til det? Eller kan anbefale en forsikring der dækker mere end det basale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Hvad mener du med mere end det basale? Der er jo mange forsikringer hvor du kan vælge forskellige pakker, som udvidet ansvar eller sygeforsikring til den lovpligtige. Dyrekassen har en som hedder hunde total som dækker ret godt. Ellers er der Agria hvor du vist kan sammensætte den som du vil med hvad den skal dække og hvad selvrisikoen skal være og så koster den derefter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts