Gæst Sisse Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Ja det er jo noget tid siden jeg var på sidst så vil da lige fortælle hvordan det går! Charlie er 100% renlig nu. Han sover igennem om natten og om morgen må jeg vække ham hvis han ikke selv kommer Nu kan vi sove længe helt til kl 10. for det meste Han kan være alene hjemme uden problemer. Han ødelægger ikke noget og er alene i hele huset Han kommer når jeg kalder , ja han kan alle de basele ting nu!.. Derudover leger han SÅ godt med andre hunde og er så gode ved dem store som små... Dog har han lidt problemer med børn men det skal vi nok lave om på. Han forstår når han skal ligge på tæppet - idag tiggede han ved bordet og vi sagde han skulle ligge så op på tæppet - først gik han op på puffen opdagde at tæppet ikke var der ned igen hente tæppet i kassen og op med det på puffen og lage det Yes det forstår han godt.. Han er også super god til at køre i bil han ligger sig bare ned og sover! Så alt i alt det går super godt med Charlie som lige er fyldt 4 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Ej hvor dejligt at det går godt :hjerte: det var også mit indtryk til hundetræf (selvom han var lille bitte der) at han var super lydig og havde meget gå-på mod :5up: Og så blev jeg jo VILDT forelsket i den lille trold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts