Gæst Cirkeline Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har en skøn lille phalene-blanding på 4 mdr. Hun er begyndt at blive 'slem' til at hoppe op ad gæster eller hvis jeg eks. stopper for at tale med naboen. Min plan er at bede dem om at ignorere hende, men bare ben og hvalpeklør kan her i sommervarmen være ret svært at ignorere Er der andet jeg kan gøre? En anden ting hun også er begyndt på er hvis hun ikke får lov til at komme hen og hilse på, uanset om det er et menneske en kat eller hund, så lægger vægten frem i selen mens alle 4 poter pisker afsted. Hun er fuldstændig udenfor rækkevidde og det eneste der betyder noget er at komme frem til 'objektet' :ivrig:Er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg kan gribe det an:hmm: Hun er normalt en lille fornuftig og glad hund som jeg ikke har nogen problemer med - men jeg ville være rigtig glad hvis jeg kunne lære hende at hilse pænt og opnå positiv kontakt - så jeg tager glædeligt imod gode råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts