Hop til indhold

Hvalpeleg lørdag eller søndag?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

STOR! :shock:

 

Hun blev vejet hos dyrlægen i mandags. 14,85 kg. Jeg regner jo med, at hun kommer til at ligge på de 25 kg, når hun er udvokset. Kan ikke helt få det til at passe, at hun kun er 10 kg fra det mål... :???:

 

Og så har hun fået stankelben. :blink:

 

Hvad med Maya?

 

hihih ja det utrolig med hvilken fart de vokser.. Maya vejede 8 kg da jeg fik hende hjem.. og nu vejer hun i hvert faldt 17kg - hvis ikke 18..

 

Hvad slutvægten bliver, ved vi ikke længer.. Vi regnede med 35kg men nu har opdrætterne lige skudt hende til at blive større end sin mor såååå...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Åh, haha ja du har ret Audrey :oops: jeg syntes godt nok også det blev en lang tur, halvanden time!

 

Men så er det på nørreport vi skal mødes, eller jeg skal bare hoppe på toget.

 

Hvad skal jeg tage med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare have masser af godbidder i lommen, og så prøve på, ikke at give hende alt for meget opmærksomhed (bortset fra de godbidder du stopper i kæften på hende :blink:). :5up:

Nu ved jeg ikke hvordan hun er af sind, men Audrey har lært at køre med tog rigtig hurtigt! Hun sætter eller lægger sig efter kort tid. Hun er dog ret rolig af sind.

 

Kan stærkt anbefale jer, at sætte jer inde i kupeen. Audrey kan i hvert fald godt blive lidt urolig, hvis vi står ude ved dørene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare have masser af godbidder i lommen, og så prøve på, ikke at give hende alt for meget opmærksomhed (bortset fra de godbidder du stopper i kæften på hende :blink:). :5up:

Nu ved jeg ikke hvordan hun er af sind, men Audrey har lært at køre med tog rigtig hurtigt! Hun sætter eller lægger sig efter kort tid. Hun er dog ret rolig af sind.

 

Kan stærkt anbefale jer, at sætte jer inde i kupeen. Audrey kan i hvert fald godt blive lidt urolig, hvis vi står ude ved dørene.

 

 

Maya er en modig lille bandit... Elsker alt og alle og lader sig ikke skræmme så hurtigt..

Men vi må se, jeg tager en masse lækre ting med som hun ikke kan stå for også skal det nok gå.. De gange vi har været i ventehallen går der 2 min også lægger hun sig ved mine fødder :lun:

 

Ved du hvordan det er med priserne?? jeg skal betale 6 zoner - kan jeg så bare klip 3 zoner for hende eller skal hun have en specielt billet?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun lyder ligesom min prinsesse :lun: Glæder mig til at møde hende! Min veninde har forresten insisteret på at komme med, da hun hørte at du kom med en malamute. :blink: Hun har ingen hund med.

 

Du skal betale børnebillet for hende, så du kan godt klippe tre zoner på et voksenkort hvis du ikke har et børnekort. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :lun: ja vi har virkelig været heldig med hende.. Også tænk vi var tæt på at sig nej til hende fordi hun gik i panik da hun skulle være inde første gang og alle frarådet mig at tage hende.. :stupid:

 

Jeg er lykkelig for at vi tog chancen.. :hjerte:

 

:banan: lyder præcis som Maya :blink: eller nej - Maya har lidt svært ved at forstå et GÅ VÆK fra voksene hunde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Håber Audrey er ok! Og at en lang lur var alt der skulle til for hende :ae:

 

Min er vågen igen nu, så må hellere få dem på en lille eftermiddagslufter.. tusind tak for i dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo tak :-D der har slet ikke været noget, og hun er hverken hævet eller irriteret. Men fandt da lige vores første tæge, da jeg undersøgte hende i nakken... :badr: Hun er stadig træt, men vi har da været nede og lege lidt med bold. :banan:

 

Jeg siger også tak, det var bare super hyggeligt. Skal nok få lagt billeder ind i aften eller imorgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi blev pludselig inviteret ud igår (inde hos naboen), så billederne er først blevet uploadet i dag.

 

Alle tre hvalpe så ud til at hygge sig gevaldigt, især fordi der kunne leges med vand :rolleyes:

 

IMG_2052.JPG

IMG_2054.JPG

IMG_2055.JPG

Fart over feltet

IMG_2063.JPG

IMG_2064.JPG

Der blev vrikket godt med hofterne da dette billede blev taget. Ikke noget at sige til, at Voodoo skyndte sig op til pigerne. Man har jo fundet ud af, at man har en tissemand. :lol:

IMG_2075.JPG

IMG_2078.JPG

IMG_2088.JPG

Maya flyttede sig, så jeg fik ikke det hele med...

IMG_2092.JPG

En frø...

IMG_2093.JPG

IMG_2117.JPG

Ohøj!

IMG_2120.JPG

IMG_2122.JPG

IMG_2125.JPG

 

Har I fået nok? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom endelig bare med flere!. :klap:

 

Griner helt vildt over at der pludselig er et billede af en frø midt i det hele - hvad laver den midt i reportagen af hvalpebasser?. :-D

 

Hehe, jamen den var på stien lige pludselig, og så sagde min hjerne, at den skulle knipses. Jeg distraheres ret let... :genert:

 

I kan lige få lidt flere:

 

IMG_2089.JPG

IMG_2099.JPG

IMG_2103.JPG

IMG_2106.JPG

IMG_2107.JPG

IMG_2108.JPG

Ignorer venligst den store brune hundebæ, som ligger midt på stien længere fremme, den gavner ikke just billedet... :badr:

IMG_2110.JPG

IMG_2114.JPG

IMG_2118.JPG

IMG_2119.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...