Hop til indhold

Dilemma, dilemma....

Gæst Trinus
 Share

Recommended Posts

Gæst Trinus

Åh nej et dilemma...

Vi er jo på venteliste til en Broholmerhvalp, en han. Har været på besøg hos en super opdrætter, hvor kemien passede med det samme, og som har de mest fantastiske hunde.

Tæven skal nedkomme i næste weekend, vi er først på listen til en han - MEN dyrlægen mener, at det bliver et lille kuld, måske kun 3-4 stk. Jeg er klar over, at det er meget svært at fastsætte antal hvalpe ud fra en scanning, og tit kommer der flere.

MEN, der er jo ingen garantier her i livet, og selvom hun gerne ville, kan opdrætter jo ikke love os, at der er en han i kuldet.

Nu har jeg så lige fået en mail fra hvalpeanviseren, om en ledig hanhvalp. Køberne er sprunget fra i sidste sekund, og han bliver 8 uger først i august.

Vi er selvfølgelig meget fristede, for her er vi sikker på, at få hvalp.

På den anden side, vil vi rigtigt gerne have en hvalp fra den opdrætter vi allerede har kontakt med, og som har været så sød og reel hele vejen igennem.

Åh, hvor er det svært! Men jeg har med lidt blødende hjerte sagt nej tak til hvalpeanviseren, vi venter os ser, om der ikke kommer en han til os i næste weekend. Regner ikke med, at hun kan reservere den allerede fødte han til os, indtil næste weekend, og det forstår jeg godt.

Men for pokker hvor vi fortryder, hvis der ikke bliver født en han til os...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Tak for jeres svar.

Uha, det er svært. Vi har takket nej til hvalpen, men med blødende hjerte!

Og jeg ved, at jeg fortryder det så meget, hvis der ikke kommer en han til os næste weekend...

Nu skal næste uge bare overstås!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor spurgte du ikke bare winnie om du lige måtte vende tilbage....... når den anden har født? :blink:

Eller du lige skulle vende det med idn mand...... som jo vare ude og rejse...... :mrgreen:

Hun er jo sat til....var det ikke den 14.?

Nå, men vi satser på at susan tæve får en han. I vil ikke fortryde at have hende som opdrætter :blink:

Arh har lige læst på fb at det var den 17 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Uh hvor spændende :-).

Kan godt forstå det har været svært at sige nej tak til den anden hvalp, jeg krydser fingre for der kommer en hanhvalp til jer når kuldet er født.

Link til indlæg
Del på andre sites