Hop til indhold

Skifter til voksen pels... Det skal jeg lige love for :o


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er varmen, eller fordi han decideret skifter pels.. Men for sørensen Dexter fælder :shock:

 

Eller det gør han jo så ikke, han er husky så vi skal selv fjerne ulden fra ham.. De sidste par dage har jeg godt set at hver gang han fik sele på gik der ikke længe før der sad en tot uld i den...

 

Så igår tænkte jeg NU tager vi en ordentlig tur med børsten (hvilket vi gør ca. hver 4 dag normalt).. Jeg fjernede bare sindsygt meget pels (Så meget at jeg lavede en kugle ud af det, som var "stram" og på størrelse med en tennisbold!)...

 

Idag tænkte jeg at så måtte jeg hellere lige tage lidt mere... Og IGEN laver jeg en kugle på størrelse med en tennisbold.. Den hund har da snart ikke mere pels tilbage :shock:

 

(Det er kun hans under-uld han smider, så man kan faktisk ikke se det!!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

Sif fælder også sindsygt i øjeblikket, men syntes også hendes bløde babyhår er ved at forsvinde og de stride hår kommer frem, så mon ikke det er babypelsen de smider nu:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook skifter også "sparkedragten" ud med "voksentøjet" lige nu og jeg er slet ikke i tvivl om, at det er det der foregår. :5up:

Det ser næsten ud til at han render rundt med en tagrende på ryggen, hvor den nye fine voksenpels titter frem og på siderne stritter hvalpepelsen stadig ud til alle sider. :klap:

Og hvis jeg skulle være i tvivl om han nu også skifter pels lige nu, så kan jeg bare se det på de KÆMPE nullermænd vi dyrker her i huset lige nu :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...