Gæst LouiseSorensen Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Hej! Jeg skal til at have en japansk spidshund her til august. Men da jeg bor i Aarhus vil jeg gerne have en transporttaske, så det er muligt, at have hende med i bussen. Dog er det lidt svært for mig lige nu at forestille mig, hvor stor hun vil være, når hun bliver voksen. Jeg har tænkt på denne: Edit: jeg må åbenbart ikke poste billeder og links før jeg har postet 50 indlæg.. øhm så må jeg være kreativ... Altså det er en af de der stof-tasker, man kan have over skulderen. Vil den være stor nok til en japansk spids når den bliver voksen? Racen bliver ca. max 38 cm høj og 6-9 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tina91 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Nu kan jeg se at ingen har svaret på din besked, men er meget nysgerrig da jeg selv drømmer om at få en japansk spids - og bor nemlig også i Århus så det ville være praktisk at kunne have dem med rundt i sådan en taske. Har du fundet ud af mere efter du har fået hunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 jeg er indendørsmester i tasker:genert: men ved ikke heeelt, hvilken en du mener:hmm: Til min gamle hund på 6-7 kg var denne klart den bedste Køb Bæretaske - Beige -- 320,00 -- Cotonshoppen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 jeg er indendørsmester i tasker:genert: men ved ikke heeelt, hvilken en du mener:hmm: Til min gamle hund på 6-7 kg var denne klart den bedste Køb Bæretaske - Beige -- 320,00 -- Cotonshoppen.dk Det ligner denne her, som Tholo har på tilbud i 2 størrelser? Bæretaske Beige - ca. 45 x 21 x 30 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Det ligner denne her, som Tholo har på tilbud i 2 størrelser? Bæretaske Beige - ca. 45 x 21 x 30 cm nemlig:banan: tror bare, det skal være denne str. Det var det til Cleo:banan: Bæretaske Beige - ca. 52 x 25 x 35 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 nemlig:banan: tror bare, det skal være denne str. Det var det til Cleo:banan:Bæretaske Beige - ca. 52 x 25 x 35 cm Ja den størrelse ser mere rigtig ud..dohh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts