Hop til indhold

Hundetræning Nordsjælland


Gæst Luke og Jack
 Share

Recommended Posts

Gæst Luke og Jack

Nogen der kender til træningen hos givpote.dk?

Påtænker at starte der med min hvalp (12 uger ved træningsstart i slut august), hvis det duer...

Vi har brug for alm. træning, da det er en familiehund.

 

Har tidligere gået hos Julian Brossé i Hørsholm, men det var en tand for avanceret, synes vi. Det skal være hyggeligt men samtidigt lærerigt for alle.

Små hold er ønskeligt!

Så kom gerne med alternative idéer til træningssteder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abbydoodle

Vi har haft Vivi fra givpote.dk forbi til enetime omkring hvalpetræning og var meget tilfredse med hendes tilgang og pædagogiske sans. Hun var dygtig til at forklare og rent praktisk vise hvad vi kan gøre for at vise vores lille hvalp, Abby, hvad vi ønsker af hende. Og så er hun bare rigtig flink og nede på jorden:-D

 

Hvis hendes holdtræning er lige så god som det vi oplevede, er det ganske givet rigtig godt at gå der:klap: Vi overvejer det selv, meeeen det trækker lidt at vi har en anden anbefalet træningsplads 100 m fra hoveddøren:hmm:

Held og lykke med hvalpetræningen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Luke og Jack
Hvis du ikke har fundet et sted at træne endnu, så starter min nabo (som altså ER hundetræner :blink:) et hold her i august. Vi kommer til at træne i Ermelunden i Jægersborg/Charlottenlund, og indtil videre er vi kun to på holdet, begge med labradorhvalpe i aldrene 3,5 - 5 mdr.

 

Det lyder jo ellers godt, men det er lidt for langt desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luke og Jack
Vini fra givpote.dk er meget dygtig - anbefaler hende gerne :-D

 

Jeg har gået på hvalpehold, forsætter og 2x forsætter II og var meget tilfreds.

 

Eneste grund til at vi stoppede var, at hun sagde at hun ikke kunne lære os mere :mrgreen:

 

Ja, jeg ender nok der til en start, da det er i weekenden. Det er svært at få hele familielivet til at passe i dagligdagen med træning på hverdag. Det er det der er mest øv ved DKK-træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke har fundet et sted at træne endnu, så starter min nabo (som altså ER hundetræner :blink:) et hold her i august. Vi kommer til at træne i Ermelunden i Jægersborg/Charlottenlund, og indtil videre er vi kun to på holdet, begge med labradorhvalpe i aldrene 3,5 - 5 mdr.

 

Hej Audrey

 

Jeg har en labrador hvalp på 9 1/2 uge, og vi er meget interessert i at starte på hvalpetræning :-D Er hun for ung, til at kunne træne med jer? Jeg bor i Humlebæk og transport er nemt nok, så Jægersborg/Charlottenlund er fint! Jeg ville sætte pris på, at du kontaktede mig, hvis det kan lade sig gøre. :mrgreen:

 

På forhånd tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Audrey

 

Jeg har en labrador hvalp på 9 1/2 uge, og vi er meget interessert i at starte på hvalpetræning :-D Er hun for ung, til at kunne træne med jer? Jeg bor i Humlebæk og transport er nemt nok, så Jægersborg/Charlottenlund er fint! Jeg ville sætte pris på, at du kontaktede mig, hvis det kan lade sig gøre. :mrgreen:

 

På forhånd tak!

 

Har sendt dig en PB :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vivi fra Givpote har jeg hørt rigtig meget godt om...

 

Ellers er klikkerklog.dk i Holte også super godt - Mener dog ikke at Camilla har flere pladser lige pt.

 

 

 

FamilieHundeTræning.dk i Birkerød har lige åbnet for tilmeldinger til holdstart i september - så der er stadig pladser - der er hvalpehold og unghunde/begynderhold lørdag morgen/formiddag...

Redigeret af Saxo
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst camilla kr

Hej

 

Jeg kan varmt anbefale Vini. Har haft besøg af hende som adfærdsbehandler, og hun har en rigtig god tilgang, synes jeg. Jeg har selv gået til unghundetræning hos Dansk Kennel Klub, men synes ikke, at der var særlig meget individuel feed-back. Det "eneste" jeg synes, vi fik ud af det, var muligheden for at træne under distraktion fra andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om du har fundet hold, men ellers er der også hunde-oasen, Tina hedder hun. Træner i Allerød. Jeg kender hende ikke personligt, men har meldt mig til hendes hvalpehold, der starter midt september, da jeg var blevet anbefalet hende herinde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luke og Jack
Ved ikke om du har fundet hold, men ellers er der også hunde-oasen, Tina hedder hun. Træner i Allerød. Jeg kender hende ikke personligt, men har meldt mig til hendes hvalpehold, der starter midt september, da jeg var blevet anbefalet hende herinde..

 

Men øv, det er også på en hverdag :cry: Det er skidt med unger der skal hentes og bringes, mad der skal laves og alt det andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...