Hop til indhold

Pelspleje af langhåret hud


Siiigne88
 Share

Recommended Posts

Forhåbentlig bliver jeg den lykkelige ejer af en chow hvalp om små 7 uger. Grunden til det ikke er sikkert endnu, er fordi opdrætteren endnu ikke helt kan garantere, at den bliver langhåret. Men vi krydser fingre :lun:

Her må være nogle med noget erfaring med langhårede hunde. Hvilke børster/redskaber er musthaves? Kan sagtens gå på nettet og læse, men så finder jeg frem til 8-10 børster og kamme. Og tænker der må være nogle der er bedre end andre..

Håber jeg kan finde 3-4 der er dem jeg skal bruge til hverdag :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Til mine hunde har jeg købt en karte samt en børste. Jeg bruger nu karten mest men det er en jo smagssag. Begge mine hunde er langhårede.

Da jeg først fik hund spurgte jeg i dyrebutikken og de rådgav mig. Start ud med lidt du kan jo altid købe mere, hvis behovet viser sig;-).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en karte og en børste, en med børste på begge sider. Vi lagde ud med en børste fra dyrhandleren, men den holdt ikke længe ;-)

Så spurgte vi hos Tholo på en udstilling, hvad for en der var bedst til vores tykpelsede hunde og den de anbefalede er vi rigtig glad for, dyr ja, men 3 år og 4 hunde senere holden den stadig :-D

Men spørg opdrætteren hun/han ved allerbedst hvilken der er bedst til lige den race de opdrætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...