Gæst tarzan Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 hejsa, jeg er ny herinde, jeg har en lab blanding på 12 år, han har aldrig fejlet noget, nu har han lidt gigt, som han får foder jd hils, gigtpiller og catrophen indsprøjtninger for, det har han fået i mange år...dette er ikke mit problem,han er i det sidste år blevet, i mine øjne dårlig og trist i øjenene, han er begyndt at ryste/dirrer over hele kroppen og halser samtid helt vildt, dette gør han i både liggende og stående stilling, og det kommer og går, han klæber helt vildt til mig, og ellers er han helt som han plejer... jeg har rendt meget til dyrlæge med ham, men min dyrlæge, som jeg er glad ved, siger at det han gør er alderdom og eller jalousi over min søn??? han var jaloux i starten, men jeg synes han har ændret sig. hvad siger i? har i nogle bud?? venlig hilsen christina og tarzan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2011 hejsa, jeg er ny herinde, jeg har en lab blanding på 12 år, han har aldrig fejlet noget, nu har han lidt gigt, som han får foder jd hils, gigtpiller og catrophen indsprøjtninger for, det har han fået i mange år...dette er ikke mit problem,han er i det sidste år blevet, i mine øjne dårlig og trist i øjenene, han er begyndt at ryste/dirrer over hele kroppen og halser samtid helt vildt, dette gør han i både liggende og stående stilling, og det kommer og går, han klæber helt vildt til mig, og ellers er han helt som han plejer... jeg har rendt meget til dyrlæge med ham, men min dyrlæge, som jeg er glad ved, siger at det han gør er alderdom og eller jalousi over min søn??? han var jaloux i starten, men jeg synes han har ændret sig. hvad siger i? har i nogle bud?? venlig hilsen christina og tarzan. Hvis det er dyrlægen der har sagt at det kan være pga. jalousi over din søn, så synes jeg helt ærligt du skulle prøve at konsultere en anden dyrlæge Gamle hunde skal tages alvorligt når de viser tegn på smerte og/eller vejrtrækningsproblemer. Når du siger "halse" mener du så at han gør, eller at tungen hænger ud af munden på ham ? Du er hans ejer, og du kan bedst se på ham hvis han ikke har det godt. Du skriver selv at han har et trist blik, og det ville få mine alarmklokker til at ringe. Få ham undersøgt godt og grundigt igennem. Det KAN også være at hans krop er ved at sige stop, men derfor behøver hunden ikke at skulle lide, så afsted til (en anden) dyrlæge der kan få tjekket ham igennem! Held og lykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Hvis det er dyrlægen der har sagt at det kan være pga. jalousi over din søn, så synes jeg helt ærligt du skulle prøve at konsultere en anden dyrlæge Gamle hunde skal tages alvorligt når de viser tegn på smerte og/eller vejrtrækningsproblemer. Når du siger "halse" mener du så at han gør, eller at tungen hænger ud af munden på ham ? Du er hans ejer, og du kan bedst se på ham hvis han ikke har det godt. Du skriver selv at han har et trist blik, og det ville få mine alarmklokker til at ringe. Få ham undersøgt godt og grundigt igennem. Det KAN også være at hans krop er ved at sige stop, men derfor behøver hunden ikke at skulle lide, så afsted til (en anden) dyrlæge der kan få tjekket ham igennem! Held og lykke med ham! Fuldstændig enig. Selv om du er glad for din dyrlæge, kan det altså godt hjælpe at konsultere en anden. De ser på din hund med nye øjne og ser måske noget din normale dyrlæge har overset. Det er ikke til at spøge med når en gammel hund udviser anden adfærd end normalt. Det kan være der er noget galt... Og velkommen til i øvrigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tarzan Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 hej tak for jeres svar, jeg vil kigge efter anden dyrlæge i nærheden, er også bekymret...idag indtil videre har der ikke været noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Det er dejligt at høre :5up: Håber ikke det er noget alvorligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts