Hop til indhold

Simba hvad laver du i sengen????? :-)


Simba2011
 Share

Recommended Posts

I forb. med alene hjemme træning har vi et børnegitter i gangen, så Simba har adgang til stue og køkken og ikke børneværelse kattebakke osv.

Men nu har den lille mand lært at forcere et 70 cm gitter hævet 6-8 cm over fliserne. hvilket har resulteret i at han 3 gange har befundet sig på det forkerte side af gitteret, når vi er kommet hjem :stupid: I en egenhøjde af ca. 30 cm. Jeg har da vist anskaffet mig en springhund i bytte for min springhest?? :-D

 

Utroligt nok har han ikke kapret sig bamser fra Josephine´s værelse (som han ellers sagtens ved hvor ligger), været i kattebakken(som han også ved hvor står) eller andre narrestreger:confused:

 

Og hvor befinder han sig så i dag??? I mors dejlige varme hyggelige seng.:vinken: Øhh der må du ikke være!

 

Nå så nu kan det gitter da vist være det samme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt nok har han ikke kapret sig bamser fra Josephine´s værelse (som han ellers sagtens ved hvor ligger), været i kattebakken(som han også ved hvor står) eller andre narrestreger:confused:

 

Det er da, fordi det ikke er sjovt at lave narrestreger, når man er alene hjemme, for så kommer der jo ikke nogle og jagter en bagefter :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må da helt klart være derfor... :blink:

 

Har nu ellers forsøgt at forklare ham at agility specielt i form af høje hop ikke er tilladt før om maaaange måneder.... Men den er ligesom ikke gået ind på lystavlen.... :vedikke:

 

Eller måske ville han bare lige fortælle at han nu er ansvarlig nok til at få tildelt mere af huset nu han snart er 4 måneder og en stor dreng... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tika og Tiesto

vi har ledt det samme herhjemme med tiesto :hmm: tika affinder sig bar med at der var lukket af så de kun havde gang og køkken at være i, hvor tiesto har tænkt noget i stil med " hmmm den skyddør er lukket, det må jo være en fejl eller også vil de bar have jeg selv åbner den, ellers kan jeg jo ikk komme ind i sengen og ligge" :stupid: .. når vi så kommer hjem ligger der to fede vovser i vores seng, hvor de egentlig heller ikk må være og skydedøren er åben :klap: ..

vi har stue på 1. sal og der er en børnelåge som vi jo så har haft lukket for de ikk kom i stuen, tiesto har igen tænkt " hmm det må virkelig være en fejl, jeg kan bar ikk åbne den låge her og jeg står jo på en trappe !? :hmm: jeg HOPPER :klap: " og der stod tiesto så når vi kom hjem, oppe i stuen og hylede og pev fordi han jo ikk kunne hoppe tilbage uden så at flyve ned af trappen :5up: .. nu har vi så valgt at der er åben overalt og vupti :yeah: nu er der ingen hunde i seng eller stue når vi ikk er hjemme :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyhh godt han ikke valgte at hoppe ned igen da.... :shock:

 

Har nu mine stærke tvivl om det hjælper på at han bliver nede fra sengen at vi lader ham få hele huset, da det er mine kattes foretrukne soveplads ved siden af min hovedpude. :lun:

Og hvilken hundebror ville man være hvis man ikke holdt missekattene med selskab??? :mrgreen:

Evt. kan de jo lige få et bjæf med på vejen og så kan man have sengen for sig selv... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tika og Tiesto

han har haft mod/sindsyge nok til at hoppe ned to-tre gange :roll: vi har kunnet se han har været i stuen når vi kom hjem og der er lidt mærker på den låge ved trappen, men to-tre gange har han været nedenunder da vi er kommet hjem og der er synlige tegn efter at der har været nogen i mors slik :evil: først troede vi helt seriøst at det spægte her for vi troede ikk på det var ham (der havde vi ikk set ham heroppe ) , men da han så en dag stod og hylede som en gal i stuen da vi kom hjem var vi godt klar over det var dumpappen :klap:

 

enig, en rigtig hundebror putter da med misserne og helst ved at få misserne væk og selv tage pladsen :engel: sådan er det også herhjemme :blink: vores kat er også tiestos bedste ven/legetøj - syntes tiesto :vuf: ved ikk helt om diva er heeeelt enig :vedikke:

 

tror måske også bar vi har været heldige med at ha ro på herhjemme ved at give adgang til hele hytten, men vi håber da det fortsætter :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mynde: Ja og den lææækre kattebakke?? :evil: Ved ikke lige helt hvornaår jeg løser det problem. jo lige når han bliver lidt større måske, men den gamle kat og han har jo samme størrelse ca. og så kan den jo ikke komme ind på toilet.. :mrgreen: Voks Simba voks.....

 

Nå men han virker vældig tilpas med at have "hele huset", trods for lukkede døre til børneværelse og forgang, så ingen adgang til sko og barbiedukker.. Men dog til den deejliige seng nu også:klap:

 

Har konstateret at man burde bygge sit hus rummæssigt efter hvordan det passer at have hud og kat sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tika og Tiesto

jaaaa lækker seng til simba :banan:

 

enig :5up: et hjem burde bygges til at man har hund og kat ..

 

har faktisk en veninde der har sat kattebakken op på et bord i deres bryggers hvor der så også er mad osv. til katten og der kan hunden jo ikk nå op :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Øhh okay?? Og tak for rådet? men tror ikke lige det bliver aktuelt.

 

Den gamle mis har altid ligget og snorksovet i sengen, både om natten og i løbet af dagen og det skal den nu have lov til. Tror den vil bliver både såret og smækfornærmet hvis jeg fratog den denne sengeglæde og så med en musefælde.:shock:

 

I forhold til hvad jeg gerne vil have mine andre dyr skal have mulighed for, så må det være sådan, så længe han respektere at det kun er noget der sker i smug.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...