Hop til indhold

HUNDENS DAG I TIVOLI


Dinah
 Share

Recommended Posts

Stod og ventede, da jeg hørte optøjer ved pølsevognen, det var naturligvis Mitte og vislaen (uh, dårlig til navne) og Fox - fortrød jeg ikke skulle med, da jeg så alle de lækre hunde, men nu sidder jeg her hjemme og har bare ondt, så god tur til jer andre!

 

Gizmo :blink: han elsker Mitte :-D

Øv det var ikke rart, håber det går bedre

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, hvor føler jeg mig brugt..! Tør slet ikke tænke på Møffe, han var vist Tivoli's midtpunkt i dag...! Det var så folk stod på række med kamera (det oplevede vi flere gange, bare spørg BlackGSD, hun så det selv den ene gang :lol: ) og han på det nærmeste blev overfaldet... Synes det var ekstremt slemt i år :confused: Meget hyggeligt, men også trættende for hovedet...!

 

Møffe storelskede det i starten, der gik dog ikke længe før han ikke gjorde meget mere end at vifte halvt med halen og sende folk et kort blik :mrgreen:

 

Og da vi så mødte Kahlia med Gaby blev det KUN ti gange værre...! Folk var dybt fascinerede - mikrohund og kæmpe! Og da de så blev trætte og lagde sig ned i pauserne, blev det igen kun værre... Møffe må være verdenskendt nu! Han har både hilst på kinesere, englændere, italienere og også en hel del danskere :mrgreen: Og andre af ukendt herkomst.

 

Selv i toget, fik vi ikke fred! To lyshårede, udenlanske piger forelskede sig i ham og måtte tage billeder straks vi kom ind i kupéen og mens de tog billeder, kom der fire italienere, der dybt forelskede satte sig ved os og måtte nusse-nusse Møffe - dem hang vi så nogle stationer, indtil de skulle af!

 

Men alt i alt en rigtig dejlig dag! Og Møffe siger tak til Aslan for kæmpe-bolden! :mrgreen: Han får den i morgen og skal nok tage billeder :engel: Tror ikke han orker den lige nu :lol:

 

Men dejligt at hilse på jer igen, jer vi mødte :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Møffe er da også bare superlækker - og så må både du og han finde Jer i at folk vil fotografere ham - også selv om det er ski' irriterende og trættende. Det er hårdt at være superlækker :slem:

 

Jaaa, synes også, det er meget sjovt, at folk sådan er helt vilde med ham :lol: Men det var ikke meget fred man fik! Har lige taget en lur på en time, var helt crashed - og skal holde mig vågen i nogle timer endnu, da mine forældre kommer hjem fra Rhodos :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...