Hop til indhold

.. Jeg har en rokketand.. og I kan tro den rokker...


Shii
 Share

Recommended Posts

Min kæreste vil vildt gerne beholde en af Dexters hjørnetænder, og da vi igår kunne konstatere at det var lige op over at han smed de to nederste nægtede min kæreste at gå i seng.. Efter at have ventet i to timer besluttede at jeg NU var det altså galskab at vente på de to dumme tænder, og så måtte han smide dem i løbet af natten og så kunne vi være glade for alle de andre tænder vi heldigvis har fået samlet!

 

Her til morgen har Dexter ikke tabt tænderne endnu... Jeg sidder oppe på 4 salen og laver en rapport, og 4 timer senere kommer jeg ned og Dexter har stadig begge hjørnetænderne! Men da jeg kommer ned bliver han jo glaaad for at se mig, og jeg tager et pivedyr og vi leger i tre sekunder og så er der bare blod OVERALT!

 

Og på gulvet ligger to fine hjørnetænder :mrgreen: Så nu har Dexter kun de to øverste hjørnetænder tilbage og når de er skiftet så tror jeg faktisk han har skiftet alle sine tænder :vedikke: Det ser umiddelbart sådan ud... Det går bare alt for hurtigt.. Han er jo snart helt voksen :shock: Og vi har snart et helt gebis med alle de tænder vi har fundet fra ham :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste vil vildt gerne beholde en af Dexters hjørnetænder, og da vi igår kunne konstatere at det var lige op over at han smed de to nederste nægtede min kæreste at gå i seng.. Efter at have ventet i to timer besluttede at jeg NU var det altså galskab at vente på de to dumme tænder, og så måtte han smide dem i løbet af natten og så kunne vi være glade for alle de andre tænder vi heldigvis har fået samlet!

 

Her til morgen har Dexter ikke tabt tænderne endnu... Jeg sidder oppe på 4 salen og laver en rapport, og 4 timer senere kommer jeg ned og Dexter har stadig begge hjørnetænderne! Men da jeg kommer ned bliver han jo glaaad for at se mig, og jeg tager et pivedyr og vi leger i tre sekunder og så er der bare blod OVERALT!

 

Og på gulvet ligger to fine hjørnetænder :mrgreen: Så nu har Dexter kun de to øverste hjørnetænder tilbage og når de er skiftet så tror jeg faktisk han har skiftet alle sine tænder :vedikke: Det ser umiddelbart sådan ud... Det går bare alt for hurtigt.. Han er jo snart helt voksen :shock: Og vi har snart et helt gebis med alle de tænder vi har fundet fra ham :lol::lol:

 

I er heldige - vi har ikke en eneste af Chinooks :vedikke:

Kræet taber dem i rivende fart, men enten sluger han dem eller også sidder de dybt begravet i en bamse et sted :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er noget sjovt noget det at vente på tænderne!

 

Jeg har også med længsel "hevet" i min hunds tænder for nu at tjekke om de ikke snart var løse...

 

Her til morgen opdager jeg at han har smidt to i overmunden, da de nye allerede er godt ude, og een i bunden af munden der sidder dobbelt - så den ryger nok snart :banan: og så er tandskifterriet begyndt.

 

Fedt I har så mange af tænderne, tror ikke jeg får nogen - medmindre jeg selv tager dem ud med en tang (hvilket man kunne have lyst til indimellem):slem::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste vil vildt gerne beholde en af Dexters hjørnetænder, og da vi igår kunne konstatere at det var lige op over at han smed de to nederste nægtede min kæreste at gå i seng..

 

Så er din kæreste sødere end min - han rev da bare hjørnetanden ud selv.

 

"Ej se lige hvor løs den er!" (Holder tanden mellem tommel -og pegefinger)

Ninja rykker på hovedet .... Vupti !

Ét styk hjørnetand brutalt revet ud af munden på vores stakkels hvalp.

 

Ej :lol: Den var simpelthen så løs og der var hverken blodbad eller dramaskrig. Men mener stadig det grænsede til mishandling. :hmm::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er din kæreste sødere end min - han rev da bare hjørnetanden ud selv.

 

"Ej se lige hvor løs den er!" (Holder tanden mellem tommel -og pegefinger)

Ninja rykker på hovedet .... Vupti !

Ét styk hjørnetand brutalt revet ud af munden på vores stakkels hvalp.

 

Ej :lol: Den var simpelthen så løs og der var hverken blodbad eller dramaskrig. Men mener stadig det grænsede til mishandling. :hmm::lol:

 

Det forsøgte han også igår men DET gad Dexter ikke finde sig i :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...