Hop til indhold

nyt liv i gamel krop


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle

he he... jeg kunne ikke lade være med at se op fra min bog og iagtage mine hunde lege... vores lille hund skulle sådan skide men kunne ikke finde det helt rigtige sted, og snurrede rund og gik vidre til nyt sted og snurrede rundt, dette blev for fristede for vores gamle golden, bailey på 11 år, han løb hen, skubbede til saimon med snuden hver gang han skulle til at sætte sig, men tilsidst satte bailey sig ned, ventede til saimon endelig var færdig, og så gik den store vilde jagt efter saimon... han kan dog sagtens løbe fra ham, men bailey er en snu gammel rad, og tilsidst fanger han saimon og vil humpe på saimon, det gider saimon ikke og stikker af, men gammeljasen giver ikke op, for han er en der ELSKLER at humpe, men kun i perioder, og det er så i dag, saimon må tilsidst søge ly i mine skørter, hvorpå bailey sidder med hoved på skrå og kigger:vuf:, poten kommer i ny og næ frem for at prøve at få skubbet saimon ud fra skjulet, men det lykkedes ikke og nu ligger han og sukker mens han tager sig en lur oven på sådan en tur:sjov: jeg elsker at iagtage dem:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...