Hop til indhold

Hundesitter søges til Boston Terrier hvalp på Østerbro


Gæst bostonterrierkbh
 Share

Recommended Posts

Gæst bostonterrierkbh

Hej - Vi søges en hundeglad og hundevant hundesitter der har lyst til at kigge forbi for at underholde vores Boston Terrier i ca. 1 time, 2 til 3 gange om ugen. Vi ser helst at du kan komme forbi i tidsrummet mellem 1200 og 1330.

 

Vi forestiller os at hun skal luftes og at I kan lege lidt og så skal hun også have sin frokost mad.

 

Du skal være vant til hunde, måske går du i skole, måske er du hjemme om dagen, og synes det kunne være dejligt, at hygge med en lille hvalp et par gange om ugen.

 

Hun er nu 15 uger, og i fuld gang med at udforske verden. Det vigtigste er at du elsker hunde og at du og hende vil passe godt sammen.

 

Håber at høre fra en sød og hundeglad hundesitter som vil lufte og passe godt på vores dejlige Boston Terrier. Vi bor centralt på Østerbro i nærheden af Classensgade kvarteret. Hvis du synes det kunne være interessant må du gerne skrive lidt om dig selv og hvorfor du vil passe godt til hundesitter jobbet - løn aftales.

 

Håber at høre fra en sød hundevant hundesitter ;-) Send privat besked

IMG_1061.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst himmeloghav

Hej

 

Det er en skøn hund I har. Jeg elsker hunde og kunne godt være interesseret i at være hundesitter for jeres boston terrier. Men søger I stadig en hundesitter? Hvis I gør, vil jeg gerne skrive mere om mig selv, herunder hvad jeg kan tilbyde og mine kvalifikationer. I er også velkomne til at ringe eller sms´e på 41585740.

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

 

Venlig hilsen

 

Jeanette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...