Hop til indhold

Tænder, tænder flere tænder!


Shii
 Share

Recommended Posts

I dag var vi nede og lege, Dexter fandt sig en labrador at bide i, den var nu lige vel fræk, Dexter løber jo hurtigere end den gør, men den fandt hurtigt ud af hvordan man holder en husky hen; Den bed sig da bare fast i halen på Dexter :lol::lol: Det så nu altså sjovt ud..

 

Nå men lige pludselig ser jeg at der er blod OVERALT men ser hurtigt at blodet kommer hver gang Dexter "bider" den anden hund, så det er jo klart en tand der var røget i legen, jeg skynder mig at hive fat i den anden ejer (Som er igang med at børste sin Golden Retriever fuuuck den fældede helt vildt!), og sige "Han har altså bare tabt en tand, undskyld din hund er smurt ind i blod" :lol:

 

Jeg får fat i Dexter, så han ikke sviner den endnu mere til, og tjekker så lige... Ikke bare EN hjørnetand var røget men begge top hjørne tænder var faldet ud! :5up: Så var det klart der var så meget blod...

Vi beslutter at stoppe mens legen er god og begynder at gå hjemaf... Ti skridt går vi og Olivier siger "Nej se.." og op samler han den ene hjørnetand :shock: De hunde har altså rendt på en græsplænen der er ca. på størrelse med tre-fire fodbold baner, og han præstere at finde den ene hjørnetand?!?

 

Nå det betyder at vi nu har tre af hans fire hjørnetænder :5up: Den sidste er jo så gået tabt på græsplænen, men "oh well"! Vi har nææsten et helt gebis så :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...