Hop til indhold

Hvalpeleg


Gæst Darkmus
 Share

Recommended Posts

Gæst Darkmus

Jeg har en knap 13 uger gammel Labbe-dreng på omkring 12 kilo der gerne vil lege med andre hvalpe af samme størrelse og vægtklasse.

Evt. også større voksne hunde der er interesserede i leg med en til tider lidt voldsom og kåd hvalp ;-)

 

Skulle der være nogen herinde, der er interesserede?

Vi bor i Ballerup men kommer da gerne omkring i Storkøbenhavn, hvis det er muligt med offentlig trafik :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Honeycomb

Jeg har en collie hvalp på 12 uger,med en vægt på godt 9 kg.

Vi bor i Søborg & kunne da godt tænke os at lege..,måske en gang i næste uge!!,er nemlig lidt ophængt her i weekenden.

Link til indlæg
Del på andre sites

I må gerne lige kigge forbi ringe på midtfyn, vi har en meget gld hvalp på 17 uger som mangler en glad legekammerat, alle de voksne hunde i omegn er gamle og kedelige og gider ike ne stor glad hvalp :cry:

 

Det evige problem, når man har et l**** af en hvalp der bare så gerne vil lege, så der er også åbent hus i Odense :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Darkmus
I må gerne lige kigge forbi ringe på midtfyn, vi har en meget gld hvalp på 17 uger som mangler en glad legekammerat, alle de voksne hunde i omegn er gamle og kedelige og gider ike ne stor glad hvalp :cry:

 

Synes lige at Ringe er en tand for langt væk ;-)

Ellers en skam :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Darkmus
Jeg har en collie hvalp på 12 uger,med en vægt på godt 9 kg.

Vi bor i Søborg & kunne da godt tænke os at lege..,måske en gang i næste uge!!,er nemlig lidt ophængt her i weekenden.

 

Det kan vi sagtens finde ud.

Jeg kan heller ikke selv før i næste uge, for vores weekend er også temmelig booked lige nu ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...