Hop til indhold

hey:)


Gæst Alenya
 Share

Recommended Posts

Gæst Alenya

ledte efter et hundeforum for at finde ud af et problem med min labrador. har oprettet problemet i en anden tråd..

men for lige og fortælle lidt om mig. jeg er en pige på 21 år, jeg går på hhx og er lige nu i fuld gang med at finde noget arbejde jeg kan klare ved siden af studierne.. jeg bor hjemme mens jeg går i skole i en lille afdeling jeg har fået for mig selv. der bor jeg sammen med mine 3 rotter, mine 2 katte og min hund.

Som nævnt er hun en labrador, hun er 4 år gammel og jeg overtog hende fra en familie som ikke kunne have hende fordi den anden hund hele tiden bed hende meget voldsomt..

Hun har inden hun kom været hos 4 andre familier, hvilket har gjort at hun er meget tryghedssøgende, og ting tager længere tid for hende at forstå end hvis det var en anden hund.. det gamle sted var hun vant til at de råbte af hende hvilket nok har gjort hende mere følsom overfor råben og skrigen.. men alt i alt er hun blevet mere rolig nu, og hun kommer ingen andre steder hen, så skulle hun aflives, det er ikke et liv når man er psykisk ustabil..

så har vi vores gamle hund Tikka, en pomeranie på snart 16 år (til september).. hver gang hun fylder år har vi tænkt at hun snart ikk har længe igen, men hun overrasker os for hvert år der går.. hun var en frisk dejlig hund, en stor hund i en lille krop der ikke var bange for noget. nu hvor hun er gammel har hun få gode dage hvor hun kan komme op af trapperne og op i stuen med os andre, ellers tilbringer hun tiden i køkkener og hygger med os når vi er dernede..

det var lidt om mig og min hund, og vores dele hund i familien.. :)

mvh camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...