Hop til indhold

Kallun -hvor ofte?


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Hvor ofte giver I jeres hunde kallun(altså Jer der fodrer råt;-))??

 

Og hvor ofte giver i indmad af en eller anden slags??

 

Jeg spørger fordi hende jeg køber hos synes at jeg skal give oftere af begge dele, men indmaden får de begge lidt lind mave af selvom jeg giver kødben samme dag.

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge ting ca hver 10. dag.

 

Hmm, dem her får indmad som måltid alene uden noget, så det kan jeg ikk rigtigt hjælpe med. Har du prøvet at give gris sammen med? Nogle får jo hårdere mave af gris :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kallun - få de næsten hverdag... grovhakket/blandet sammen ( i store portioner ved slagteren) ... en 1/3 del kallun 2/3 dele hovedkød fra gris og okse, extra okse fedt og hjerte er også blandet i.. der fodres også med en del hest og kylling.

Kallun er super sundt bar man bruger det fornuftigt.

 

Indmad - (som regel lever/nyre) kun en gang om ugen sammen med lidt kød/ben.. de har aldrig døjet med tynd mave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra det jeg har hørt andre berette om 'barfcentre', så er der virkelig mange, der anbefaler chokerende mængder kallun i 'foderplanerne' - det er jeg ikke ret vild med.

 

Hej,

Det er egentlig også med udgangspunkt i ovenstående, at jeg har brug for jeres input;-).

Jeg giver nemlig ikke kallun så ofte som jeg "skal". Men indmaden skal jeg blive bedre til:oops:.

 

Tak for svar til alle.

V.H. sille

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...