Hop til indhold

Precept


Gæst Lisette - slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman

Precept ligger i samme klasse som de fleste andre amarikanske mærker med samme indhold.

 

Indgredienser (uddrag):

Malet kyllingekød, malet brun ris, helmalet hvedemel, malet gul majs, kyllingefedt, risklid, majsglutenmel, naturlige hønsekødssmagsstoffer, dehydrerede hele æg, tørret ost, hørfrø, lectin, tørret ølgær, salt, chollinklorid, kaliumklorid, vitamintilskud (A, C, E, B1, B2, B12, K, D3 og B6), aminosyrechelater (jern, zink, mangan, kobolt og kobber), kalciumkarbonat ...

Næringsanalyse:

Råprotein 27%, Fosfor 1%, Råfedt 16%, Aske 6%, Råfiber 3,5%, Vand 10%, Kalcium 1,2%, Vitamin A 20.000 IE, Vitamin D3 2.000 IE, Vitamin E 100 IE, Vitamin C 50mg, Kobbersulfat 10mg.

 

Som det endnu engang fremgår så mangler producenten at skrive hvor meget kulhydrat der er i foderet men en simpel lommeregner fortæller at der er 35,3 % .

Jeg undres til stadighed over at dette udelades fra indholdfortegnelsen.

 

 

Jeg har ikke kunnet finde det på den amarikanske http://www.dogfoodanalysis.com/dog-food-index-p.html

så det må være af nyere dato elle har fået et andet navn for nyligt, da producenten reklamerer med 75 års erfaring. Men det kan jo være alt fra én medarbejder der har været der i 75 år til 75 medarbejdere der har været med i et år.

 

Jeg ville ( hvis jeg fodrede med tørfoder) ikke bruge det.

 

Så hellere vælge et af disse som er 6 stjernede fodervarianter med et fornuftigt indhold.

http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/showcat.php/cat/8

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...