Hop til indhold

Motionér med din hund - og DGI


Gæst Motionér med din hund
 Share

Recommended Posts

Gæst Motionér med din hund

Hej alle

 

Jeg er i øjeblikket praktikant hos DGI og i den forbindelse afholder vi en hunde-event søndag d. 2 oktober kl. 10-11. Så hvis der er nogle af jer der har en hund, som har lyst til motion og har du lyst til at møde andre hundeejere, så der det her den perfekte mulighed. Se mere info på DGI's hjemmeside under agility.

 

Håber at se nogle af jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Motionér med din hund

Hvis i er interesserede i mere information om dagen kan i nu følge med på facebook. Der er nemlig blevet lavet en facebook-side, der hedder "Motionér med din hund - og DGI".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Motionér med din hund

Hej igen

 

Som det bliver angivet i linket fra skovtrold kommer eventen til at finde sted over hele landet. Så der er ikke specifikt sted man kan angive. Men efter d. 15/9 kan man finde en liste over hvor i landet der bliver afholdt et arrangement. Denne liste vil være at finde på DGIs hjemmeside under agility.

 

Det er ikke et støtteprojekt som sådan - det eneste det støtter er en sund livsstil både for hunde samt deres ejere.

 

I øjeblikket arbejder vi på at undersøge listehunde-spørgsmålet - jeg skal nok vende tilbage når jeg ved mere om dette;-)

 

Håber i blev lidt klogere:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger ikke rigtigt facebook...

 

Men lidt mere info ville være fedt...

 

Hvor er det?

Er det en slags støtteprojekt?

Er listehunde velkomne?

 

alle listehunde må komme ud og motionere med mig og Arnold :hjerte:

 

sidespring, i know :P

 

Har selv lige fundet en god bog om emnet og synes det lyder skidegodt at nogen arrangerer det så man kan komme mange afsted sammen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hej igen

 

Som det bliver angivet i linket fra skovtrold kommer eventen til at finde sted over hele landet. Så der er ikke specifikt sted man kan angive. Men efter d. 15/9 kan man finde en liste over hvor i landet der bliver afholdt et arrangement. Denne liste vil være at finde på DGIs hjemmeside under agility.

 

Det er ikke et støtteprojekt som sådan - det eneste det støtter er en sund livsstil både for hunde samt deres ejere.

 

I øjeblikket arbejder vi på at undersøge listehunde-spørgsmålet - jeg skal nok vende tilbage når jeg ved mere om dette;-)

 

Håber i blev lidt klogere:-D

 

Super...hvis det kommer i Kolding, og vi ellers er velkomne, så kunne jeg nok fremskaffe en mundkurv i dagens anledning...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...