Hop til indhold

Kosttilskud


Gæst Gitte66
 Share

Recommended Posts

Gæst Gitte66

Hej med jer,

 

Jeg kunne godt tænke mig et kalktilskud til min Dansk Svenske Gårdhund

Samson,har været i Matas for at købe Fosforsur og Mælkesur kalk,men de fortalte mig at det udgik for et par år siden.Så jeg kunne godt tænke mig at

høre hvad i andre bruger som kosttilskud.

Han kan spise Hills tørfoder dagen igennem hvis han bliver sulten,og om aftenen får han samme mad som vi,problemet er at han ikke spiser så meget

tørfoder som han burde så jeg er simpelthen bange får at han ikke får den kalk han skal have.Han er 5 mdr gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

I bruger hvalpefoder ikke?

 

Man kan købe mange slags godbider/sticks med vitaminer i ect. Lidl f.eks. har nogle gode billige nogle med forskellige ting i.

 

et tip til pelsen kan være at putte lidt madolie i tørfoderet en gang om ugen.

 

Det er det vi bruger til vores "hvalp".

 

Må jeg spørger hvorfor lige kalk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-)

 

Jeg ville nok dele maden på en lidt anderledes måde. Gem noget at 'jeres mad' som han får om aftenen og gi det i tørfodderet om morgenen. OG gi ham noget af hans tørfodder om aftenen også. Så bliver det nok lidt mere interessant at spise.

 

Måske vil han netop ikke spise tørfodder fordi han også får 'jeres mad' og det smager han måske bedre.

 

Jeg gav min lab noget torskelevertran da han var hvalp. De kan også få dem til at spise tørfodder. (det var nu ikke noget problem det med at spise, skal sige).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gitte66
I bruger hvalpefoder ikke?

 

Man kan købe mange slags godbider/sticks med vitaminer i ect. Lidl f.eks. har nogle gode billige nogle med forskellige ting i.

 

et tip til pelsen kan være at putte lidt madolie i tørfoderet en gang om ugen.

 

Det er det vi bruger til vores "hvalp".

 

Må jeg spørger hvorfor lige kalk?

Jeg har haft Dværgsnautzere før og de fik en kraftblanding af Kalk,Ølgær,Hvedeklid,og Levertran.Det virkede rigtig godt og jeg ved at hvalpe skal bruge meget kalk så jeg er bange for at komme i underskud,hvilket vil gå ud over knoglerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg har haft Dværgsnautzere før og de fik en kraftblanding af Kalk,Ølgær,Hvedeklid,og Levertran.Det virkede rigtig godt og jeg ved at hvalpe skal bruge meget kalk så jeg er bange for at komme i underskud,hvilket vil gå ud over knoglerne.

 

Hej og velkommen til.

 

Hvis du bruger hvalpr fuldfoder så er der rigrligt i de fleste foderverianter af god kvallitet.

Det burde ikke være nødvendigt at give hunden ekstra når det er en hund af den størrelse. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...