Hop til indhold

Hundelufter på Lolland og Falster


Gæst Catharina
 Share

Recommended Posts

Gæst Catharina

Hej jer på Hunde-forum

 

Jeg hedder Catharina og er 15 år gammel. Jeg går i 9.klasse på Falster og søger et job som hundelufter/passer på Lolland og Falster.

 

Om mig:

Som sagt er jeg en 15-årig pige med et stort hjerte for hunde. Jeg har selv haft min egen hund – en Berner Sennen på 45kg. – så er vant til store hunde, også hunde som måske kan trække i snoren og ellers være forholdsvis voldsomme. Jeg har siden min hund var 12 uger gammel gået til hundetræning hos DCH i Nykøbing F. hvor vi flere gange har fået fine resultater til klub-afslutningerne, så er vant til at skulle samarbejde som hund og træner. Jeg har også stået for den helt generelle pasning og pleje af hunden: Bad, strigle, almen leg og ballade, hjemme træning osv. Generelt er jeg bare en pige der elsker hunde, og vil kunne give din hund en masse nus og klap. Både når vi er ude og gå, men også hvis vi måske skal træne sammen.

 

Det kan/vil jeg gerne:

Da jeg som skole elev ikke har noget fast arbejde, vil jeg kunne stå til rådighed for jer og jeres hund, inden for ret så kort tid (alt efter hvor langt ude i bor). Jeg vil gerne have en fast aftale om at jeg kommer og lufter jeres hund, eller i kan have mit nummer og i kan ringe til mig, hvis i pludselig står i en situation hvor i har brug for en til at lufte hunden, eller passe dem i jeres hus. Jeg kan også bade og strigle hunden, hvis i af en eller anden grund ikke kan/vil bade den J (Det vil dog for det meste gælde for små til mellem størrelses hunde, eller store hunde der er vant til at blive badet).

Jeg går meget op i hundetræning, og regner med at jeg engang når tiden melder sig, skulle uddanne mig som hundetræner. Det er jeg ikke, men jeg forstår mig på almen hundetræning og almen lydighed i hjemmet, i hundeskoven og i forhold til andre hunde. Jeg vil også meget gerne tage jeres hund til træning eller fx agility. Jeg er selv i god kondi og har fornemmelsen af at de fleste hunde nyder at træne agility, også selvom det kun er en enkelt gang om ugen. På den træningsplads jeg gik på, var der flere par, hvor hund og træner ikke var hund og ejer, så hvis jeg får muligheden for at lære jeres hund at kende, skulle der ikke være noget problem for at gå til træning med den, hvis i ikke selv har tiden, eller bare synes jeres hund skal have muligheden for at komme ud på træningspladsen med andre hunde J

 

I skal helst bo på Falster og Lolland, eller i Vordingborg og omegn, da jeg selv skal transportere mig til og fra jer.

 

Så hvis i har brug for en privat hundepasser/lufter som elsker hunde, og går op i dem med liv og sjæl, så skriv en besked eller ring til mig på: 23367819 så kan vi snakke lidt mere sammen, jeg kan fortælle mere om mig og vi kan eventuelt aftale at jeg kan komme ud og møde pågældende hund. Vi kan også snakke om en pris der vil passe begge parter.

 

Håber i vil lægge en besked hos mig´:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...