Hop til indhold

Audreys pels er blankere end en racehunds...


Audrey
 Share

Recommended Posts

:lol:

 

Bliver lige nødt til at fortælle om vores møde med en utrolig sød ældre herre forleden dag.

 

Audrey og jeg gik langs nogle af boligblokkene i området på vej hjem fra vores formiddagstur for nogle dage siden. Ude foran en af blokkene møder vi en ældre mand, som vi kender godt efterhånden, da han også har hund. Han er helt vild med Audrey og snakker altid med hende og roser hende til skyerne (så hendes mor bliver så varm indeni :hjerte:). Han står og snakker med en anden mand, som vi ikke kender. Da vi når op til dem siger Audreys beundrer: "Neej, der er min lille ven jo" og Audrey får hurtigt hvalpevrikket sig hen til ham for at sole sig i den dejlige opmærksomhed... :rolleyes:

Den anden mand synes også at hun er en rigtig fin hund og nævner at hun da er meget slank af en labrador. Jeg siger, at hun heller ikke er raceren og så er det som om der går et lys op for manden, som derefter siger: Hendes pels er også meget blankere end den plejer at være på en raceren lab... :klap:

 

Jeg får usikkert og genert sagt (for ikke at fornærme den søde mand) at jeg mener, at det vist nok har noget med foderet at gøre. Det giver den anden mand mig ret i og der var heldigvis ingen sure miner. :mrgreen:

 

Gik og småsmilede resten af turen hjem... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...