Hop til indhold

ARGH! Nogle mennesker altså!!


Audrey
 Share

Recommended Posts

Gæst Pearlywolf

En dag da jeg var ude og lufte den golden jeg er hundelufter for, kom der på et tidspunkt en anden, dog meget større, golden gående med en lille dreng bagefter. Allerede ca. 100 meter fra dem kunne jeg se, at den anden golden havde fået øje på muku og hurtigst muligt ville hen og snakke med ham. Men den lille dreng i den anden ende af snoren havde virkelig, VIRKELIG så store problemer med at holde sin hund, at hvis han ikke havde stået så godt fast på jorden som han gjorde, så ville hunden havde trukket ham hen af fortorvet! I sådan nogle tilfælde tænker jeg bare, at forældrene ikke skulle have sendt deres lille dreng ud og gå tur med sådan en stor hund :stupid:

Og da de endelig kom hen til os, selvom jeg egentlig bare havde gået ovre i den anden side af vejen, brugte hunden alle kræfter på at få sig trukket hen til muku og få vores snore bundet sammen, hvor drengen rev og sled i at få sin hund med sig igen, hvilket ikke lykkedes så godt. Men da de var mest bundet sammen mærkede jeg også, at det nok også var tid til at komme videre, da den anden golden var ved at se sig lidt sur på muku. Jeg prøvede selvfølgelig på at filtre muku ud fra denne småsure golden, men drengen var bare slet ikke til nytte i den situation, da han bare trak i sin hund, hvilket den jo ikke bliver mere udfiltret af! :shock: Dér var jeg lige ved at blive sur på ham og spurgte om "han ikke lige kunne få sin hund væk". Da der ikke rigtigt kom nogen reaktion fik jeg hans snor ud af muku's og prøvede lidt at skubbe den væk, selvom jeg godt kunne mærke at den var ret småsur på muku. Men den skulle da HVERT FALD ikke til at komme op og toppes med muku, bare fordi en lille dreng ikke kunne holde sin hund væk fra ham!! Derfor kunne jeg ikke komme hurtigt nok væk, og jeg var SÅ tæt på at smide en kommentar til ham om han ikke skulle have sine forældre med næste gang han skulle ud og gå tur med hunden!

Sådan noget er jo næsten til at få hjerteslag over :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...