Hop til indhold

opstart af hunde og kattepension


Gæst Stine1988
 Share

Recommended Posts

Gæst Stine1988

Hej alle!

 

Nu er jeg snart færdig uddannet dyrepasser med speciale i zoologiske dyr, og det har altid været min drøm at starte min egen hunde og kattepension. Jeg er gået i gang med at finde et godt sted til min drøm og jeg regner med at det bliver omkring slagelse. Jeg har arbejdet med alle slags dyr og er selvfølgelig vokset op med hunde og katte. På min pension vil der være plads til omkring 16-20 katte og omkring 4-5 hunde. Grunden til der ikke skal være flere hunde er fordi jeg går meget op i der er meget tid til hver enkelt hund da alle har forskellige behov. Udover dette går jeg meget op i berigelse og dette er noget jeg ville lægge vægt på. Senere vil jeg læse til adfærdsbehandler.

Nu kommer mine spørgsmål. Hvor meget vil i give for at få passet jeres kæledyr. Jeg tænker omkring 85-90 for katte og 180-200 for hunde. Det skal lige siges jeg kun vil fodre med kvalitets foder. Hvor tit bruger i pensioner? Og hvad ligger i vægt på når i skal vælge en pension? Finder i dem på nettet eller går i til dyrelægen og spørger osv.?

 

Ser frem til at læse jeres svar og på forhånd mange tak!

 

Med venlig hilsen

Stine

Link til indlæg
Del på andre sites

dine priser er lige i overkanten, men acceptable hvis de inkluderer rigtig meget enetid m/dig for hver hund.

Jeg arbejder i pension (i UK) og det er selvfølgelig der mine dyr bliver passet hvis de har brug for det. Jeg sætter pris på at jeg ved de er i sikkerhed bag et højt hegn (mine ene hund kommer der dog en veninde og lufter dagligt udenfor pensionen, da han stresser), at de ikke bliver mixet med fremmede hunde, at der bliver holdt øje med om de taber sig/er i godt humør og at ingen vil tøve med at køre dem til dyrlæge hvis der skulle være brug for det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...