Hop til indhold

Hvorfor mon.....?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke helt om det er adfærd dette skal plaseres i, og det er egentlig bare et par spørgsmål.

 

I dag var jeg ude med Aslan, og han snusede og snusede og snusede (det er jo en god ting) man kunne se det var meget intenst. Men jo mere han snusede jo mere obs blev han på alting. Der stod en børne spand, den rejste han børster af, dog kun for oven.

 

Nogen gange når han snusede rejste han børsterne igen...

 

Da vi gik forbi den blinde hunds hjem, stoppede det hele pronto!

 

Hvad ville igættte på Aslan har duftet? (måske den onde brune labradore som har skræmt aslan?)

 

Er det overhovedet sundt at snuse så intenst, med det resultat at han rejser børster af en børnespand?

 

Aslan har aldrig mødt den blinde hund....kan han vide den er "handicappet"? (den har jo sikkert en suveræn god lugtesans)

 

 

 

Og så ligge et spørgsmål der måske kan relatere til ovenstående spørgsmål.

 

Aslan har ikke nogen grund til ikke at kunne li katte, da vi boede i lejligheden var der "vilde" katte som gik rundt på gras plænen mens vi var nede, aslan kiggede på dem og logrede med halen, men de har aldrig haft sammestød. Nu gør han og rejser børster og han skal da i hvertilalde nok vise han er en stor stor hund.

 

Hvor er det gået galt?

 

Vi har også en kat der besøger Aslans have, og nøøørj hvor de to har et problem med hinanden og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, for jeg ønsker ikke nogen kommer til skade!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...