Hop til indhold

DKK skue i Billund i dag.


Recommended Posts

Boss og jeg har været til vores første skue i dag. Jeg har ikke været til udstilling/skue siden 2009 med Eddie så der var lidt sommerfugle i maven :oops: og det var lille Boss' første gang ude.

 

Han fik SL og vandt hans klasse Baby hanner og gik videre til store ring :banan:.

 

Dét var en meget meget træt lille fransk bulldog hvalp der gik i store ring. Han klarede det bare så flot og vi sluttede blandt de otte bedste babyer på dagen (tror der var 27 eller 28 i alt).

 

Tak til Dorte og Maggie også som vi følges med. De gik fra dagen med et super flot resultat :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Lisbeth skriver, var Maggie også med.

 

Vi endte med en SL i klassen og en kvalifikation til store ring.

Vi røg så ud af store ring ved første frasortering.

 

Jeg skal vist have arbejdet lidt på Maggies problem med at gø for at få opmærksomhed :oops:

 

Det var rigtig godt gået af jer... og ja hun snakker lidt rigeligt hende lakridsen..../ springbønnen... du ved kært barn... mange navne... :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker :oops:

 

Selvfølgelig skal både hende og mig have lidt mere træning i kunsten at udstille - bl.a. "taber" hun halen når hun koncentrerer sig om at stå :hmm:

 

Vi har trænet kommando'en: Hvor er halen henne?? Så begynder han at logre og få den op på plads..

 

Når han er lidt træt, hænger den bare som en død ræv. Så har jeg virkelig mine problemer med at få halen op på ham. Og det er lidt vigtigt på ham, da hans hale er lidt lavt ansat..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har trænet kommando'en: Hvor er halen henne?? Så begynder han at logre og få den op på plads..

 

Når han er lidt træt, hænger den bare som en død ræv. Så har jeg virkelig mine problemer med at få halen op på ham. Og det er lidt vigtigt på ham, da hans hale er lidt lavt ansat..

 

Jeg er også begyndt at "gejle" hende lidt op, så halen kommer op inden hun får belønningen.

 

Problemet er bare, at hun bliver så glad så glad - og så glemmer at stå, men det kommer jo med alderen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...