Hop til indhold

Æggeuret


Aslan
 Share

Recommended Posts

Igår bagte jeg en kage, den skulle have 35 min (bare så i ved det)

 

Jeg lagde mig på hunde madressen og stiller æggeuret ved siden af.

 

Når man starter/slukker siger det bip (det er elekstrisk)

 

Selvfølgelig kommer den lille hvalp og liiiiiiiiiiiige skal undersøge det dersens æggeur....han dutter på det og det siger bip, og kigger meeeeeeeeget underligt på det.........jeg begynder at grine og bipper det igang igen....så kommer den lille hvalp tumlene hen over mig og dutter på uret igen, kommer til at griine og bipper det til at starte igen, hvem kommer så igen og dutter?

Ja det gjorde den lille aslan, æggeuret var så interessant at vi måtte stille det ind midt på bordet.

 

Jeg er også udemærket klar over at æggeuret er ikke fredet længere, det er åbenbart sjovt lege tøj :roll:

 

Jeg ville bare lige dele historien med evt. interesserede :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt fortælle en til.........

 

Aslan er begyndt at skubbe med sin brystkasse. Han begyndte på det fordi han ikke kan fange tante nanna, så kan han jo bare vælte hende...

 

Men hvor om alting er, så tager Aslan en morgen en ordentlig lucifer tur i huset, med rumpen helt inde under maven, så løber han ind i sove værelset hvor kæresten ligger i sengen, Aslan kommer tonsene med brystkassen fremme, stor farlig hund, lige ind i sengen.

 

Hvad aslan ikke har lært er; sengen slår tilbage, så boom "fløj" han jo tilbage, hvilket gjorde ham flov, og så blev det trippel lucifer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...