Hop til indhold

Søger legekammerat


Gæst Tinna Bisgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Tinna Bisgaard

Hej. Jeg har en lille Shih Tzu på 2,5 år. Hendes navn er Tilde og er en rigtig sød og dejlig hund. Hun er desværre ikke så god til at være alene og jeg tager tit fra hende med dårlig samvittighed. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har en lille hund i nærheden af Nyboder i KBH K som savner selskab. Tilde vil rigtig have en at lege med når hun er alene. Er der nogen der måske står med samme problem som mig, der forlader sin hund med frygtelig dårlig samvittighed, ja så vil vi meget gerne have besøg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tinna Bisgaard
Har du trænet alene hjemme med hende?

 

Hej.

 

Ja har prøvet at træne med hende i det omfang det har været muligt for mig, men det er stadig ikke nok... Hun er virkelig ulykkelig og piber og tisser inde, lige meget om jeg er væk i 10 min eller 8 timer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tinna Bisgaard
Okay, det lyder jo som om, at hun mest af alt har brug for alene hjemme træning... Hvordan gør du, når du forlader hende? -og hvilken metode har du brugt for at lære hende det?

 

Jeg tænder tv og radio, gir hende godbider og ligger evt et viskestykke med mad i så hun skal bruge tid på at få maden ud. Har prøvet at gå udenfor døren i meget korte perioder... Men har ikke kunnet træne med hende i en længere periode uden at hun på et tidspunkt har været alene i længere tid. Derfor føler jeg at jeg starter fra 0 igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...