Hop til indhold

Varme Muckboot Avon støvler sælges


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg har et par varme Muckboots gummistøvler til salg, uden slid mv. hvis nogen er interesseret. Det er str. 41 men en meget lille størrelse, jeg vil sige den mere er str. 40-40½ og derfor sælges de til halv pris + forsendelse eller som selv-henter.

 

Muck Boot Avon

 

De er kun brugt 5 gange, så der er absorlut intet slid på såler :-D

 

Lidt mere info om støvlerne:

GUNTEX A/S - Produkter - muckboot

 

De er geniale på trænings pladsen, i stalden, til hyrdning osv da de er super varme og er perfekt isoleret nede fra.

 

Skriv i pb hvis du er interesseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

åhhhh dem gad jeg godt at eje, men de er desværre for store til mig. Jeg bruger normalt 38-39.

 

Det samme her, overvejer om de alligevel kan bruges med et par sokker? Bruger normalt 39... For de ser virkelig lækre ud og jeg er træt af at rende rundt med våde fødder i kondisko når jeg går tur på græs, og kondisko som stadig er våde næste morgen fordi jeg glemmer at putte avis i... Og får ikke lige råd til at købe et par til fuld pris lige forløbig (sikkert ikke før foråret :rolleyes:)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at tegne jeres største fod op (der er fx næsten ½ sko-størrelses forskel på mine fødder) på et stykke papir og så mål på længste og bredeste led, så prøver jeg at klippe et stykke pap ud og lægge i støvlen og melde tilbage hvor meget større støvlen er.

 

Var det en idé der kan bruges ? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at tegne jeres største fod op (der er fx næsten ½ sko-størrelses forskel på mine fødder) på et stykke papir og så mål på længste og bredeste led, så prøver jeg at klippe et stykke pap ud og lægge i støvlen og melde tilbage hvor meget større støvlen er.

 

Var det en idé der kan bruges ? :-)

 

Måske.. Måler lige!

 

(OH MY GOD min fod er gigantisk, du får lige tallene i en pb :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj hold op det kan den da ikke være, ikke i forhold til min der er større end din :lol:.........har svaret i pb :blink:

 

Det ser altså voldsomt ud på papir, plejer li'som ikke at se min fod så tæt på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis ja okay, jeg synes din lyder som en mini-put fod med de mål :klap:

 

Ikke for små til støvlerne håber jeg!

Jeg må også lige regne med en sål (hvis der ikke er i) og måske nogle tykke sokker. Sådan et par sokker fylder vel det meste af en centimeter..?:hmm:

Fødder skal nok bare helst opleves på afstand :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg prøver lige at måle mine fødder i morgen, er for træt til at finde målebånd lige nu og burde vist egentlig bare gå i seng :gab:

 

Men tænker da at det er den perfekte støvle til mig. Både når jeg går tur med hundene ud over markerne eller er i stalden ved hestene :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver lige at måle mine fødder i morgen, er for træt til at finde målebånd lige nu og burde vist egentlig bare gå i seng :gab:

 

Men tænker da at det er den perfekte støvle til mig. Både når jeg går tur med hundene ud over markerne eller er i stalden ved hestene :5up:

 

Jeg tror jeg køber dem, men er ikke 100% på jeg kan passe dem i længden, men jeg bor i horsens (kan se du bor mellem vejle og horsens), så du kan jo komme og prøve dem, hvis jeg ikke kan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Jeg tror jeg køber dem, men er ikke 100% på jeg kan passe dem i længden, men jeg bor i horsens (kan se du bor mellem vejle og horsens), så du kan jo komme og prøve dem, hvis jeg ikke kan :-D

 

Det er en deal :5up: (Jeg bor lidt uden for Juelsminde, så det er relativt tæt på Horsens jo)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...