Hop til indhold

Hey Stitch??


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Årh :lun:

 

Vi kommer søndag - og gudskelov har jeg fået overtalt Macks "far" til at han står for fremvisningen :mrgreen: så såsnart SnackMack har været i ringen er han tilgængelig for klapning.

 

Tager du begge grøfferne med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, vi glæder os også til at møde dig og den af hundene der nu kommer med. Forresten, hvilke snacks bruger du til dine hunde? Vi har nemlig en del i overskud nu vi har fået afklaring fra dyrlægen - Mack må jo ikke få den slags og vi har MASSER af bla. Rodeo og Dentastix som vi gerne vil give væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

ØV ØV ØV jeg kommer ikke til udstilling alligevel.

Både Boss og Eddie har fået kennelhoste. Startede med Boss efter forrige lørdags ringtræning (er jeg ret sikker på) og nu er Eddie også blevet smittet.

De er ret skidte begge to (specielt Eddie nu) så jeg tør ikke tage fra dem i weekenden med kennelhoste herhjemme. Men øv hvor er det hele træls.

Ville også så gerne have hilst på jer. Måske kan vi ses til juleudstillingen i Bulldogklubben i stedet for??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lisbeth,

 

sorry mit sene svar - fik dog læst indlægget via min mobil så jeg godt vidste du ikke kom.

 

Hvor er det ærgerligt med dine hunde - er de ved at komme på toppen igen?

 

Vi ville også gerne have hilst på dig/banditterne når nu vi ofte følger med i jeres liv. Vi kommer desværre ikke til juleudstillingen da vi har glemt at melde til, men det er nok godt det samme da Mack var fuldstændig stresset og udmattet ovenpå Herning. Han har faktisk stadig lidt tynd mave - så det er jo synd. Min kæreste gider ihvertfald ikke køre langt for en udstilling mere ovenpå den oplevelse.

 

Mack og jeg formåede også at vade ind gennem en ring med tæppetissere midt under bedømmelse :genert: - hurra for træthed, stresset hund og dårlig afmærkning af ringe. Dog fik jeg netværket lidt og stødte ind i en meget anerkendt og alsidig dommers meget søde kone. Hun var vildt begejstret for Mack og mente bestemt at vi skulle stille for hendes mand, og at jeg fremover bare skulle hive fat i hende.

 

Forresten, vil du ikke sende/poste din opskrift på hundeguffer? Jeg er nemlig ude i at ville eksperimentere med en knækbrødsopskrift og så erstatte hveden med majs/rismel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

Lyder godt at det gik fint i Herning trods træthed og lidt stress.

Øv med juleudstilingen men måske kan vi rende sammen i Bøsøre næste år ;-)

Jo tak det går godt med dem nu, men det har godt nok også taget lang tid. Det tog næsten 3 uger at få lille Boss på benene igen. Her i weekenden har vi så småt været ude på en gåtur for første gang. De er friske og fuld af krudt. Så det er skønt.

 

Jamen godbidder... altså jeg bruger jo egentligt bare kogt kylling eller også tager jeg kyllinglever og koger i 10 minutters tid hvorefter jeg skærer de i mundrette stykker og sætter det i ovnen på 100 grader (et par timer).

Det kan Eddie tåle uden problemer - og er helt tosset med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...