Hop til indhold

Teenageren og spøgelserne


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Chinnok er nu 7 mdr og er i den grad blevet teenager.

Jeg havde dog ikke lige regnet med at min lille modige hvalp, skulle begynde at se spøgelser, men vi fik syn for sagen her til aften.

 

Som sædvanlig skulle det sidste krudt brændes af, hvilket gerne betyder at alt på borde og sofaer er i fare for at blive væltet omkuld af diverse tøjbamser, bolde og andet der nu efter Chinooks mening trænger til en lufttur :hundifart:

 

Pludselig midt i et luftangreb med en Kong Wubba, går hunden i fuld stop og står og glor på gulvet ved lænestolen.

Der kommer Øffe-lyde fra det stivbenet kræ og han træder 2 skidt baglæns. Smider Kong'en og begynder at stå og gø af et eller andet MEGET farligt ved lænestolen. Vipper lidt frem og tilbage og kan ikke bestemme sig for om det er SÅ farligt at han skal flygte :engel:

2 minutter går der med at han gør og ikke kan bestemme sig for at "dø" det meget farlige noget.

 

Jeg tænkte at det måske var en mus eller en edderkop og lod ham lidt selv finde ud af det, men til sidst kunne jeg godt se på ham at han trængte til lidt hjælp.

Så mig op af sofaen og over på lænestolen og klappe de MEGET FARLIGE..... strømper..... :confused: :damn:

 

Jeg havde taget mine strømper af i går aftes og glemt at tage dem med til vasketøjskurven, og i dag var de så blevet det farligste af det farligeste :stupid:

 

Billedebevis på min meget "modige" hund på jagt efter de meget farlige strømper :lun:

foto.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Jaaaah! Sådan er Voodoo osse i ny og næ, gud hvor er sådan nogle hunde altså nogle pivskide engang imellem. Lyder som om i normalt har det for ryddeligt hjemme ved jer, for strømper tror jeg alligevel aldrig mine ville blive bange for hehe.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...