Hop til indhold

Alto´s "tvangshandlinger"


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
Jep :mrgreen:

 

 

Ej, vel - der er faktisk kun 2 snore :blink: En til Alto og en til de to små :5up:

 

Jeg er altså på den samme som Bamseida :slem:

 

Hva' så med den du slæber efter dig - det må da være til fotografen :drille:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:sjov: hvor er i sjove :fornaermet: neeeejjj har ikke snor i ham, men jeg har noget han gerne vil ha og som han ikke kan undvære :engel:nemlig Tex :mrgreen:

 

Jamen... Tex går da ved siden af Stella oppe foran :hmm:

 

Jeg holder stadig på at det er P., du har i snor bagved :engel:

Har du billeddokumentation på det modsatte? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Den "ekstra" snor i kan se hænger altså fast i Tex og Stella :fornaermet:

 

Og ja, jeg har mange hemmeligheder for HF og det bliver jeg ved med at have :drille:

 

:stupid:

 

Det er fordi det er en lang line, der så slæber hen af jorden :idea:

 

Hvorfor startede du ikke bare med, at sige det FOX? Nu er det jo dig der driller og får os til, at digte en masse underlige historier såsom P. i lak og læder med halsbånd og hætte på og så i snor :engel: :klap: :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har vi været ved fjorden - og Alto havde den bedste fest ever :mrgreen: Han var dog utilfreds med at der ikke var dybt vand nok, så han kunne svømme. Men han løb bare rundt og "hyrdede" Tex, når han var blevet væk. Det er bare så dejligt at se ham have det så godt - tror det ender med at han får muskler på sine tynde ben :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Alto været på spil igen :mrgreen: i går aftes rendte han rundt herhjemme med et piv-dyr. Han syntes så det var madtid og tilfældigvis skulle jeg have et viskestykke i det skab, hvor maden står. Han "moser" så hovedet ind i skabet, lægger piv-dyret på hylden og står og kigger forventningsfuld på bøtten med mad :lun: Resultat var altså at han fik sin aftensmad og vi lod piv-dyret ligge i skabet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
:mrgreen: og nu er han blevet forelsket i Stella :lun: hun er på vej i løb - så han syntes da han skal sidde og kigge ind i hendes hule, når hun sover. At han så små-piver er kun en kende belastende :stupid:

 

:lol: iww iww iww iww, uh den lyd kender jeg godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Alto været på spil igen :mrgreen: i går aftes rendte han rundt herhjemme med et piv-dyr. Han syntes så det var madtid og tilfældigvis skulle jeg have et viskestykke i det skab, hvor maden står. Han "moser" så hovedet ind i skabet, lægger piv-dyret på hylden og står og kigger forventningsfuld på bøtten med mad :lun: Resultat var altså at han fik sin aftensmad og vi lod piv-dyret ligge i skabet :mrgreen:

 

 

HMMMM - virker det også med mennesker ?? det kunne være han havde lært det af papfar

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...