Hop til indhold

Av mine fingre...


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Altså, jeg bruger afstandsbelønningen sådan, at jeg får en forventningsfuld hund, der yder lidt "ekstra". Klikker så og giver bare en guf nogle gange og så, pludselig, får han den jackpot, han har ventet så spændt på.

 

Synes det er for besværligt træningsmæssigt at bruge Jackpot hver gang og kan forestille mig, at lidt af gejsten så også går af med tiden?

 

Men hvis du kun bruger det til at undgå at blive bidt, så er det jo fint nok (sorry, kan ikke huske tråden ordentligt :genert: )

 

Næh hvis det også kan give noget gejst, pep og fokus, så er jeg jublende lykkelig:-D

 

Jeg troede bare man så brugte det fast, men kan godt se din logik:5up::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har tidligere i formiddags trænet lidt.. Hvor jeg også havde lidt guffer i hånden.. Damn, hun går flot, når der er guffer i billedet:engel:

 

Jeg har så skålen stående med en guffer i, hele tiden mens vi træner, men hun får så bare ikke værsgo kommandoen hver gang..

 

Det er korrekt gjort, ikke?

 

Vi skal bare slås med katten om den skål:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har tidligere i formiddags trænet lidt.. Hvor jeg også havde lidt guffer i hånden.. Damn, hun går flot, når der er guffer i billedet:engel:

 

Herligt herligt! :5up:

 

Jeg har så skålen stående med en guffer i, hele tiden mens vi træner, men hun får så bare ikke værsgo kommandoen hver gang..

 

Det er korrekt gjort, ikke?

 

Det lyder korrekt!

 

Ala klik, dygtig, godbid - klik, dygtig, godbid - klik, værsgo'!

 

?

 

Vi skal bare slås med katten om den skål:engel:

 

:lol::lol:

 

Han vil også trænes! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, hvor er det godt at hun går så perfekt :banan:

 

Jeg trænede 8 tal med Nana i forgårs og havde faktisk regnet med at få problemer med Bamse, men han lå pænt og ventede på at det blev hans tur til at træne :lun:

Da jeg så trænede med Bamse, satte jeg en bakke med skinketern på skraldespanden. Jeg var helt opslugt af at træne ham og så ikke at skinken var blæst ned og Nana.................hun åd det hele :evil::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, hvor er det godt at hun går så perfekt :banan:

 

Jeg trænede 8 tal med Nana i forgårs og havde faktisk regnet med at få problemer med Bamse, men han lå pænt og ventede på at det blev hans tur til at træne :lun:

Da jeg så trænede med Bamse, satte jeg en bakke med skinketern på skraldespanden. Jeg var helt opslugt af at træne ham og så ikke at skinken var blæst ned og Nana.................hun åd det hele :evil::mrgreen:

 

Fyyyyyyyyyyyyy Nana:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...